بیانیه مشترک بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران؛

فردای ملت بزرگ ایران پای صندوق های رای، بیمه خواهد شد + فیلم

1402/12/10 - 11:05 - کد خبر: 109452 نسخه چاپی

نصر: هر بار در آستانه هر انتخاباتی، آنچه بیش از هر مولفه دیگری به چشم می آید تب و تاب آحاد جامعه برای بهره مندی از «حق انتخاب» است.

به گزارش نصر، جامعه ای که حق دارد حاکمان و تصمیم سازان و حتی قانونگذاران خود را بی واسطه انتخاب کند از حسرت و خسران به دور است و بی تردید از هر میدان دیگری نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
بی دلیل نیست که صاحبان اندیشه و مصلحان اجتماعی به رغم تفاوت در دیدگاه ها از پدیده انتخابات در ایران به عنوان نماد مردمسالاری دینی و مظهر وحدت ملی یاد می کنند.
حق تعیین سرنوشت مردم در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی و در یک کلام حاکمیت ملی در گرو بهره گیری آحاد جامعه از حق انتخاب آنان است و پذیرش نتایج آن در حقیقت فرود آوردن سر تعظیم در برابر سلایق، علایق و مطالبات یک ملت خواهد بود. 
صنعت بیمه کشور با تمام ظرفیت ها و قابلیت های خود در کنار طیف های دیگر اقتصادی و اجتماعی در عرصه انتخابات حضور دارد چرا که بر این باور است بیمه سرنوشت ملت تنها در پای صندوق های رای، ممکن خواهد بود.
بدخواهان ملت مقاوم و صبور ایران در عرصه های داخلی و بین المللی، تاوان توطئه ها، بدعهدی ها، ناراستی ها و تحریم های ناجوانمردانه را یکجا پای همین صندوق های رای پس می دهند و حماسه حضور اسفند ۱۴۰۲ باز هم برگ افتخاری بزرگ را بر پیشانی تقویم تاریخ، درج خواهد کرد.
جامعه چندصدهزارنفری بیمه گران که بیش از سایر صنایع با محدودیت ها و ممنوعیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، دست و پنجه نرم کرده اند در طول این سال ها با لطف پروردگار توانا و تکیه بر توان علمی و نوآوری سرمایه های انسانی خود تمامی تهدیدها را به فرصت، تبدیل کرده و اکنون بر این باورند که با وجود ذهن های پویا و دست های توانای جوانان ایرانی هیچ دیوار محدودیتی، پابرجا نمی ماند.
اهالی صنعت بیمه در کنار خادمان دیگر مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه، هوشمندانه و تاریخ ساز، از خدمتگزاران راستین برای راهیابی به مجلس خبرگان رهبری و خانه ملت حمایت خواهند کرد.
در این حماسه حضور، بی شک طیف عظیمی از اقوام را در جمع خود احساس می کنیم و بار دیگر به مردمانی افتخار می کنیم که در مکتب «عزتمندی» و «ذلت ناپذیری» پرورش یافته اند.
یازدهم اسفندماه تمامی ارکان صنعت بیمه با گستره ای از تنوع دیدگاه ها و تعدد گرایش ها به حق انتخاب خود احترام گذاشته و با انگیزه سرافرازی مملکت به تخصص گرایی و عقلانیت رای خواهند داد.
در عبور از گردنه ها، تنگناها و سنگلاخ های بسیاری در کنار هم بودیم و حالا که به قول مقتدا و پیر مراد خویش به قله نزدیک شده ایم، دست یکدیگر را رها نخواهیم کرد.
همه با یک هدف و یک آرمان بزرگ و با یاد شهدای خونین کفن و حافظان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صندوق های رای سلام می کنیم و شعور انتخاباتی را پیش چشم جهانیان با شعور و آگاهی به نمایش خواهیم گذاشت.
 

انتهای پیام/
فردای ملت بزرگ ایران پای صندوق های رای، بیمه خواهد شد + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار