رئیس بیمه مرکزی عنوان کرد:

اشتغال ۳۰۰ هزار نفر در صنعت بیمه کشور

1402/12/09 - 16:55 - کد خبر: 109423 نسخه چاپی

نصر: رئیس بیمه مرکزی در سفر خود به تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد و گفت: ۳۰۰ هزار نفر افراد در تخصص های مختلف در بیمه های فعال مشغول کار هستند و ۸ هزار کارگزار بیمه ای فعال هستند.

به گزارش نصر، علی استاد هاشمی در دیدار با مالک رحمتی ضمن اشاره با تاریخچه عملکرد بیمه کشور و سندیکای بیمه گران، گفت: قدمت سندیکای بیمه گران هم قدمت بیمه است و شورای هماهنگی بیمه های استانی نیز زیر مجموعه این سندیکا است و تمام مدیران استانی شرکت های بیمه عضو هستند.
وی با بیان اینک مسائل استانی و شهرستانی حوزه بیمه در این شورا بررسی می شود، افزود: این شورای هماهنگی ابزار نظارتی ما در استان هستند و در هر سفر یک نشست با شورا داریم و مشکلات استان ها را بررسی می کنیم.
وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در حاشیه این سفر، گفت: این بیمه شعبه خود را از حالت استیجاری به حالت ملکی در اورده است و در راستای افتتاح این مرکز به تبریز سفر کرده ایم.
رئیس بیمه مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر  ۴۱ شرکت بیمه تجاری در کشور فعال هستند که یکی از انها کاملا دولتی بقیه کاملا خصوصی یا نیمه دولتی هستند.
 

وی با اشاره به اینکه این شرکت ها فعالیت های مختلف عمومی و تخصصی دارند، افزود: ۳۰۰ هزار نفر افراد در تخصص های مختلف در بیمه های فعال مشغول کار هستند و ۸ هزار کارگزار بیمه ای فعال هستند.
 

وی با اشاره به خدمت رسانی و سیستم سازی آنلاین بیمه ها در کشور، گفت: بحث کروکی انلاین از ۱۳ اذر در کشور فعال شده است و حین تصادف کروکی به صورت پی دی اف و انلاین به حادثه دیده ارسال می شود و سپس پرداخت خسارات نیز به صورت بر خط انجام می شود.

افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در تبریز 
این گزارش حاکی است، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیمه تعاون تنها شرکت بیمه ای است که به صورت تعاونی عمل می کند، گفت:ساختمان مرکزی بیمه تعاون فردا ۱۰ اسفند سال جاری در بهترین نقطه تبریز  به منظور سرمایه گذاری مطمئن در استان و ارائه خدماتبهترم به مردم افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه بیمه تعاون یکی از شرکت های بیمه است که بالاترین رضایت بیمه گذاران و سریع ترین پرداخت ها را داراست، ادامه داد: تاکید بیمه تعاون بر سرعت ارائه خدمات و  پرداخت خسارت در سریع ترین زمان ممکن است و تمام پرونده ها ظرف ۲۴ ساعت تسویه ی شود.
انتهای پیام/
اشتغال ۳۰۰ هزار نفر در صنعت بیمه کشور گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار