امام جمعه تبریز:

حمایت از کاندیدایی خاص را تکذیب می‌ کنم +فیلم

1402/12/09 - 12:09 - کد خبر: 109398 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان هرگونه حمایت از فردی خاص در انتخابات آتی را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات هیچ حمایتی از شخص خاص و نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ندارد، گفت: در برخی از ستادهای انتخاباتی در مباحثی در خصوص حمایت بنده از نمایندگان مطرح می شود و این امر را تکذیب می کنم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کاندیدا مجلس خبرگان هستم، از ستاد های انتخاباتی درخواست دارم از زبان بنده از شخص خاصی حمایت نکنند زیرا که از کاندیدایی حمایت نکردم و نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه هر کاندیدای مجلس شورای اسلامی که مورد تایید شورای نگهبان بوده است، عزیز است؛ اذعان داشت:  اما من از هیچ شخص خاصی حمایت نمی‌کنم و تنها آرزوی موفقیت برای افراد لایق و شایسته دارم.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در ادامه صحبت های خود به روز حماسی انتخابات اشاره کرد و گفت: روز جمعه آزمونی دیگر برای ملت ایران است، تا کنون هر زمان دشمنی علیه مردم ایران و کشور عزیز قدمی برداشته است،  اتحاد و انسجام داخلی و مردمی بیشتر شده است.


وی اضافه کرد: مرم فهیم وقتی نفوذ بیگانگان در کشور را میبیند مشکلات را کنار گذشته و وارد میدان می شود و با شرکت در ازمون ملی اتحاد خود را نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادمه داد: اینبار نیز قطعا مردم عزیز و فهیم ایران با شوری بیشتر شرکت خواهند کرد و تا پاسخ دشمنان را محکم دهیم چرا که هدف دشمن  تضعیف اقتدار ملی است.
انتهای پیام/
حمایت از کاندیدایی خاص را تکذیب می‌ کنم +فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار