رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تبریز چهارمین شهر بحرانی از نظر تصادفات فوتی

1402/12/08 - 21:23 - کد خبر: 109370 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش 25 درصدی تصادفات فوتی شهر تبریز خبر داده و گفت: در بحث رتبه بندی تعداد تصادفات فوتی کشور، متاسفانه شهر اولین ها (تبریز) به عنوان چهارمین شهر بحرانی کشور از نظر تصادفات فوتی مطرح شد.

به گزارش نصر، سرهنگ فریدون قنبر زاده در تشریح این خبر گفت: متاسفانه 23 درصد از راننده های مقصر متوفی فاقد گواهینامه بوده که اکثراً به دلیل واژگونی خودرو، ناشی از عدم مهارت و سرعت غیر مجاز، و در اثر محبت بی جای والدین از طریق واگذاری خودرو به فرزندان فاقد گواهینامه ،جان خودرا از دست می دهند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس نمی تواند فرد به فرد رانندگان و خودرو ها را کنترل نماید لذا خانواده ها از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته و از در اختیار قرار دادن خودرو به افراد فاقد گواهینامه که معمولاً فرزندان خود می باشندخودداری نمایند. 
قنبرزاده تصریح کرد: والدین با محبت و لطف بی جا به فرزندان خود، خودرو را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه گزارده و صدمات جبران ناپذیری را برپیکره خانواده خود و دیگران وارد می نمایند.
وی درخاتمه از مردم خواست: رانندگی در عین لذت بخش بودن در صورتی که فاقد مهارت باشد، می تواند لذت رانندگی را به کام راننده و سایر کاربران راه تلخ نماید. فلذا خواهشمندیم خانواده ها خودرو خود را در اختیار رانندگان فاقد گواهینامه نگذارند.
انتهای پیام/
تبریز چهارمین شهر بحرانی از نظر تصادفات فوتی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار