بازار شیخ صفی، قلب تپنده بازار تبریز است/ آغاز بهسازی پروژه بازار قدیمی شیخ صفی

1402/12/08 - 11:30 - کد خبر: 109334 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت امنای بازار شیخ صفی گفت: بازار شیخ صفی با 250 مغازه و تنوع بالای اصناف، در بهترین نقطه از بازار تبریز واقع شده است که سال های متمادی مورد پسند و استقبال عموم قرار گرفته است.

به گزارش نصر، "احمد والاتبار" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر به بهسازی پروژه بازار قدیمی شیخ صفی اشاره کرد و گفت: مجموعه شیخ صفی یکی از مجموعه های قدیمی، مهم و دیدنی بازار تبریز با سازه های نزدیک به 50 سال است که از اوایل سال 1402، بهسازی مجموعه شیخ صفی جهت بروز رسانی و تکمیل نواقص مجموعه کلید خورده بود و امروز شاهد افتتاح پله برقی بازسازی شده در این مجموعه هستیم.
وی افزود: هدف از بازسازی بازار شیخ صفی، فراهم نمودن آسایش، آرامش و در عین حال تامین اغلب نیاز مشتریان از این مجموعه است.
 

والاتبار ابراز کرد: یکی از اقدامات اولیه این مجموعه، انتقال پنل کولرهای گازی مغازه ها به خارج از صحن مجموعه بود تا هم سیستم سرمایش و گرمایش مجموعه را یکپارچه کرده و هم جلوه ناپسند را از دید مشتریان حذف کرده باشیم.
رئیس هیئت امنای بازار شیخ صفی با بیان‌اینکه دومین اقدام در این مجموعه، خرید و بازسازی پله برقی قدیمی بود، تصریح کرد: بازسازی پله برقی پاساژ شیخ صفی به همت هیئت امنا و همراهی و همکاری بازاریان این پاساژ صورت گرفت که بیش از 5 ماه زمان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا شده است؛ در این پروژه تلاش بر این بوده تا از تجهیزات درجه یک و بروز و با کیفیت استفاده شود. 
 

والاتبار به برنامه‌های آتی پروژه بهسازی این مجموعه اشاره کرد و گفت: همچنین با نصب آسانسورهای شیشه‌ای، نورپردازی سقفی، خرید پو‌تجهیر درهای ورودی اتوماتیک، خرید کاناپه برای  استراحت مشتریان و شهروندان، استفاده بهینه از آبنماها در صدد بهسازی و بهینه سازی پاساژ شیخ صفی براییم.
 

وی اظهار کرد و گفت: طبقه دوم بازار شیخ صفی که قبلا به صورت کارگاه‌های کفاشی بود، به مالک بازار شیخ صفی پیشنهاد دادیم که بعد از بازسازی مغازه های طبقه دوم این پاساژ، به جهت ایجاد ظرفیت هایی نظیر رستوران و کافی به بخش خصوصی واگذار کنیم.
انتهای پیام/
بازار شیخ صفی، قلب تپنده بازار تبریز است/ آغاز بهسازی پروژه بازار قدیمی شیخ صفی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار