مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل‌ونقل عمومی تبریز شد

1402/12/08 - 11:23 - کد خبر: 109332 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت با هزینه کرد بیش از ۵۰ میلیارد ریال و اضافه شدن به ناوگان خدمات‌رسانی خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر و حمایت‌های همه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس که در سالیان گذشته متوقف و بدون استفاده بوده‌اند با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال به قید فوریت بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی و خطوط کم برخوردار کلانشهر تبریز شد.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت خرید اتوبوس جدید و به منظور رعایت اصل بهره‌وری، در کنار خرید اتوبوس‌های نو، یکی از سیاست‌های اولویت‌دار شرکت واحد در حال حاضر با مدیریت هزینه و زمان توجه ویژه به نوسازی اتوبوس‌ها فرسوده است که سعی براین است تا با برنامه ریزی‌ها و تامین اعتبارات از محل تبصره ۱۸ این روند ادامه یابد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خاتمه گفت: وجود کارشناسان با توان علمی و فنی بالا در حوزه معاونت فنی اتوبوسرانی تبریز، هرگونه تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوس‌ها از صفر تا صد را امکان‌پذیر کرده است.
انتهای پیام/
۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل‌ونقل عمومی تبریز شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار