مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

پیگیری برخورد جدی با عاملان درگیری در کرمانشاه

1402/12/08 - 10:55 - کد خبر: 109331 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان از پیگیری جدی ضرب و شتم بازیکنان تیم امید تراکتور از طریق وزارت ورزش و جوانان، ارکان قضایی و  فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص اتفاقات مربوط به دیدار تیم های امید تراکتور و بعثت کرمانشاه گفت: متاسفانه درگیری روز گذشته افرادی با بازیکنان تیم امید تراکتور موجب ناراحتی مردم و بروز چهره ناشایسته از ورزش گردید که در همین زمینه پیگیر وضعیت ورزشکاران تیم امید تراکتور بودیم.
وی در ادامه افزود: در همین زمینه گزارش اتفاقات رخ داده را تهیه کرده و طی تماس هایی که با امور استانها و حراست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و ارکان قضایی و انتظامی داشتیم پیگیر برخورد جدی با عاملان این درگیری بودیم. 
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: چنین اتفاق‌هایی در فوتبال زیبنده و مورد تأیید هیچکس نیست و نباید اجازه بروز چنین اتفاقاتی در ورزش داده شود. حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و امیدواریم  دیگر شاهد چنین رفتارهای غیرورزشی از سوی هیچ‌کس نباشیم.
انتهای پیام/
پیگیری برخورد جدی با عاملان درگیری در کرمانشاه حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار