رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم است

1402/12/07 - 23:01 - کد خبر: 109316 نسخه چاپی

نصر: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در ماه های اخیر گفت: خوشبختانه زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شده است.

به گزارش نصر، تراب محمدی امروز در ستاد انتخابات استان افزود: در این مدت ۱۳۰ هزار نفر ساعت آموزش برای دست اندرکاران انتخابات در آذربایجان شرقی برگزار شده است. 
وی با بیان اینکه فضای همدلی و هم افزایی کامل میان مجریان و ناظران انتخابات استان در این مدت حاکم بود، اضافه کرد: امیدوارم در سایه شرایط ایجاد شده، مردم عزیز استان مان با حضور پرشور و شکوه در پای صندوق های رای بار دیگر خواب دشمنان نظام و این مرز و بوم را نقش بر آب کنند. 
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به آمادگی احزاب و جریان های سیاسی شناسنامه دار استان برای رقابت در انتخابات پیش رو ادامه داد: فضای تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان پرشور است. 
وی بیان کرد: بدون شک در جمعه پیش رو شاهد برگزاری انتخاباتی در طراز انقلاب و در چارچوب شاخص های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در آذربایجان شرقی خواهیم بود. 
محمدی در پایان از عموم مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد که با مشارکت باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند ماه جاری بار دیگر با آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کنند.
انتهای پیام/
زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار