رییس ستاد انتخابات استان؛

آذربایجان‌شرقی برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

1402/12/05 - 17:21 - کد خبر: 109225 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: استان برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه آمادگی کامل دارد و تمام پیش نیازها فراهم شده است. 

به گزارش نصر، «تراب محمدی» روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مراغه به خبرنگار ایرنا افزود: این انتخابات در سه‌هزار و ۲۳۱ شعبه اخذ رای و در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان برگزار می‌شود.
وی نسبت به حضور پرشور مردم آذرباجان‌شرقی در پای صندوق‌‍‌های رای تاکید کرد و ادامه داد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا سلامت و امنیت انتخابات خدشه‌دار شود با متخلفان برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ساعات اولیه تبلیغات انتخاباتی در مراغه حامیان یکی از داوطلبان مجلس دوازدهم به ستاد یکی دیگر از نامزدها هجوم آوردند، افزود: چنین اقداماتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مصداق بداخلاقی و دور از شان مردم شهرستان است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه پیشرفت و آبادانی کشور به مجلسی قوی و انقلابی نیاز دارد، ادامه داد: برنامه‌های دولت در مجلس تدوین می‌شود و به همین دلیل حضور در پای صندوق رای در حقیقت دخالت در سرنوشت خودمان است.
«محمدی» با بیان اینکه از تمام سلایق در میان داوطلبان مجلس دوازدهم حضور دارند، ابراز امیدواری کرد که حضور مردم در پای صندوق رای گسترده و دشمن‌شکن باشد.
وی گفت: به ازای هر کرسی مجلس دوازدهم در استان، ۳۷ نفر رقابت می‌کنند که حدود سه برابر دوره گذشته است.
به گزارش ایرنا امروز «مرتضی مینویی» به عنوان فرماندار جدید مراغه معرفی شد؛ وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی است و علاوه بر تدریس در مراکز دانشگاهی، سابقه گسترده‌ای در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد.
«مینویی» پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی و قبل از آن نیز معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه بود و در مدت حضورش در این شهرستان، ایده‌های متعددی برای توسعه اقتصادی منطقه داشت که از آنها جمله می‌توان به تقویت صنعت فرش مراغه و برندینگ آن و همچنین ایجاد و ثبت ملی ژئوپارک سهند اشاره کرد.
«مینویی» همچنین نسبت به ظرفیت‌های منطقه و طیف‌ وسیعی از اقشار مردمی و فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شهرستان شناخت دارد و نسبت به اهمیت بهبود فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به خوبی واقف است.
وی در دوره حضورش در فرمانداری مراغه مسئولیت برگزاری مراسم باشکوه درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را بر عهده داشت و در اجرای طرح اوحدیه، مسیرگشایی خیابان قدوسی و بهسازی محلات کمتر توسعه‌یافته شهرستان از جمله «اکبرآباد» نقش اساسی داشت.
خبر انتصاب مینویی به عنوان فرماندار جدید مراغه از شب گذشته موجی از شعف بین گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردمی به ویژه اقشار ضعیف ایجاد کرده است.
اقدامات جهادی وی در طول مدتی که در مراغه حضور داشت، همچنان در ذهن اهالی شهرستان نقش بسته است و با توجه به نقشی که در سازماندهی سمن‌ها و ارتباط تنگاتنگی که با اصحاب رسانه داشت، روح امید را در دل اهالی شهرستان دمیده است.
پیش از این داود اسدیان فرماندار شهرستان مراغه بود که به سمت مشاور استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد.
انتهای پیام/
آذربایجان‌شرقی برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار