سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد:

توزیع بدون مجوز کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی توسط برخی موسسات

1402/12/05 - 14:04 - کد خبر: 109214 نسخه چاپی

نصر: سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: برخی موسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با این سازمان و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی کرده اند.

به گزارش نصر، سازمان ملی مهاجرت امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اجرای دو طرح جامع این سازمان برای ساماندهی امور اقتصادی اتباع خارجی در کشور شامل طرح هوشمندسازی ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی و طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد؛ اخبار و گزارش های دریافتی حاکی از آن است که برخی موسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع و مهاجرین خارجی کرده اند.
همچنین در بخشی دیگری از این اطلاعیه‌ آمده است: از آنجا که تمامی طرح‌ها و برنامه های مورد تایید سازمان ملی مهاجرت از طریق روابط عمومی سازمان اعلام می‌شود بنابراین هر گونه حضور در این‌گونه طرح‌ها متوجه اشخاص و موسسات مجری بوده و سازمان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، بانک‌های ملی و سپه مجاز به توزیع کارت بانکی در میان اتباع هستند اما به تازگی برخی موسسات خصوصی بدون هماهنگی با سامان ملی مهاجرت اقدام به توزیع کارت بانکی و سیم کارت در میان اتباع کرده‌اند.
انتهای پیام/
توزیع بدون مجوز کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی توسط برخی موسسات خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار