معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی 

1402/12/05 - 10:42 - کد خبر: 109188 نسخه چاپی

نصر: آئین واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، برگزار شد.

به گزارش نصر، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، آئین واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی برگزار شد.
خسرو دانشجو با اشاره به اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تعداد متقاضیان تایید نهایی شده واگذاری زمین رایگان در قالب این طرح ۱۱۰ هزار نفر در کل کشور بوده و تا این لحظه از این تعداد، ۶۹ هزار تامین زمین و واگذاری انجام شده است.
وی در ادامه عنوان کرد: قانون واگذاری زمین در قالب جوانی جمعیت یکی از طرح‌های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است و در اولویت امور اجرائی این وزارتخانه قرار دارد و به همین جهت از طرح‌های در جریان بوده و آمار آن همواره متغیّر است.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان شرقی ۵ هزار و ۷۷۰ متقاضی از ثبت نام کنندگان در این طرح تایید نهایی شده اند و امروز به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و در آستانه میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) به ۶۰۲ خانواده در سطح استان آذربایجان شرقی زمین واگذار شد که با اضافه شدن این تعداد، به یک هزار و ۷۵۰ خانواده زمین رایگان در این استان زمین رایگان تامین و واگذار شده است.
انتهای پیام/
واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار