وزیر کشور:

داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

1402/12/03 - 17:59 - کد خبر: 109143 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور گفت: داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب یکدیگر خودداری کنند تا فضای امن و سالم رقابتی ایجاد شده و با مشارکت گسترده مردم انتخابات خوبی را رقم زنیم.

به گزارش نصر، احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در سفر به تبریز در حاشیه بازدیدها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه همکاری کنند و مسئولین به نظم و امنیت مقرر شده عمل کنند تا شاهد حضور شور انگیز در صحنه انتخابات باشیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: داوطلبان و هواداران به چارچوب قانونی انتخابات توجه کرده و نظم و انضباط را برقرار کنند.
وی ادامه داد: موضوع مهمی که امروز بازدید داشتیم حمل و نقل عمومی است که کارهای خوبی در استان و تبریز انجام شده و تعدادی اتوبوس جدید تأمین شده‌ است.
وحیدی گفت: تعداد قابل توجهی از خودروهای سواری در اختیار رانندگان قرار گرفته و برخی خودروها نیز اسقاط خواهد شد که به بهسازی عمر ناوگان حمل و نقل و عمومی و بهبود هوای پاک کمک شایانی می‌کند.
وی اظهار کرد: تعداد ۴۰ دستگاه خودرو برای مصارف مختلف پسماند و حمل آن آماده و تحویل شهرداری‌ها داده می‌شود.
وی گفت: بازدید دوم ما در تبریز از پروژه سگمنتال قطعات پل‌ها بود که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مجری پروژه بوده و کار ارزشمندی در تسریع پل سازی سطح شهر انجام داده است.
وی اظهار کرد: سلول شماره ۲ لندفیل مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز نیز با همت شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا انجام شده که می‌تواند برای سالیان متمادی معضل پسماند را در تبریز برطرف کند.
انتهای پیام/
داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار