خبر/

دستبند پلیس میانه بر دستان سارق سیم و کابل برق

1402/12/03 - 12:12 - کد خبر: 109122 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۰ تن انواع مکمل غذایی دام و طیور خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش نصر ، سرهنگ توحید فارسی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی مراغه هشترود به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروی توقیف شده، تعداد ۴۰۲ کیسه انواع مکمل غذایی دام و طیور خارجی قاچاق به مقدار ۱۰ تن کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق مغازه با ۳فقره سرقت
فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری سارق مغازه با ۳فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ یداله جهان‌آرا با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت مغازه در حوزه سطح شهر تبریز بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش خسروشاه این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: با تقویت گشت زنی‌های انتظامی بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
سرهنگ جهان آرا در ادامه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری سارقان کابل برق با ۵ فقره سرقت در شهرستان چاراویماق 
فرمانده انتظامی چاراویماق از شناسایی و دستگیری ۲نفر از سارقان کابل برق و کشف ۵ فقره سرقت خبرداد.  
سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند تعداد ۲ نفر از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهمان را دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده، متهمان به ۵فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 
فرمانده انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد:هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بدون فوت وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس میانه بر دستان سارق سیم و کابل برق
جانشین انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف چند فقره سرقت در سطح شهرستان میانه خبر داد.
سرهنگ عبدالله یاری در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پاسگاه آچاچی با همکاری ماموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی و انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس، سارق حرفه‌ای را در حین سرقت شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی پلیس، به چندین فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.
جانشین انتظامی شهرستان میانه در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان خانه باغ‌ها با ۳۰ فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق با ۲۰ فقره سرقت از خانه باغ ها خبر داد.
سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر گفت: مستند به گزارش یکی از شهرستان‌های استان، با توجه به وقوع سریالی سرقت از خانه باغ‌ها که سارقان، نیمه شب با تخریب درب و یا فنس خانه باغ‌ها اقدام به سرقت اموال موجود از جمله (درب و پنچره فلزی، موتوربرق، موتور آب، فرش و...) می‌کردند که موجبات نارضایتی شهروندان شده بود لذا با تشکیل جلسات کارگروه تخصصی، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
سرهنگ سلطانی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضایی، اکیپ اول سارقان دستگیر و در بازجویی های اولیه متهمان از قبول هرگونه سرقتی سرباز زدند که با ارایه دلایل مدارک و قرائن چاره‌ای جز گفتن حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشودند در ادامه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی به شهرستان همجوار اعزام و با راهنمایی متهمان دستگیر شده، اموال مسروقه را کشف و مالخر نیز دستگیر شد .
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از شکات مربوطه شناسایی و پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی دلالت شد که با قرار قضائی متناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام/
دستبند پلیس میانه بر دستان سارق سیم و کابل برق خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار