ستاره هالیوود برای دخترانش نیروهای یگان ویژه استخدام کرد

1402/12/03 - 11:13 - کد خبر: 109121 نسخه چاپی

نصر: ستاره هالیوود که نگران امنیت دختران بزرگ ترش، سوفیای ۲۷ ساله و سیستین ۲۵ ساله بود، مجبور شد دست به اقدام مضاعف بزند و اینگونه شد تصمیم گرفت ترتیب یک دوره ی آموزش دفاع شخصی نظامی را برای دخترانش بدهد.

به گزارش نصر، سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود که با حساسیت شدیدش روی دختران خود شناخته می شود، با استخدام نیروهای یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا برای آموزش دفاع شخصی به دخترانش، مراقبت گری را به مرحله ی تازه ای رسانده است.
سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود که با حساسیت شدیدش روی دختران خود شناخته می شود، با استخدام نیروهای یگان ویژه ی نیروی دریایی آمریکا استخدام نیروهای یگان ویژه ی نیروی دریایی، مراقبت گری را به مرحله ی تازه ای رسانده است. او پیش از نقل مکان دو دختر بزرگترش به نیویورک، شهری که به آمار بالایش در جرم و جنایت شهره است، این کار را انجام داده بود.
 

این ستاره ی هالیوود که نگران امنیت دختران بزرگ ترش، سوفیای ۲۷ ساله و سیستین ۲۵ ساله بود، مجبور شد دست به اقدام مضاعف بزند و اینگونه شد تصمیم گرفت ترتیب یک دوره ی آموزش دفاع شخصی نظامی را برای دخترانش بدهد.
بنا به این گزارش، سیستین، دختر دوم استالونه در مصاحبه ی جدیدی با نشریه ی «نیویورک پست» که پدر و خواهرش سوفیا هم در آن حضور داشتند، گفته: «تمرینات خیلی سختی نبود.
من و سوفیا ۶ ساعتی را با آن ها در جنگل گذراندیم. حسابی خسته مان کردند. تمرین ها واقعی بود.» سیستین همچنین گفت که این تمرینات برای نمایش در ریالیتی شوی خانوادگی شان فیلمبرداری شدند.
 

علیرغم افزایش آمار جرم و جنایت در نیویورک، سوفیا و سیستین از مارس ۲۰۲۳ در این شهر ساکن شده اند.
این دو خواهر حتی در تمرینات خود مجبور به دنبال کردن مرغ ها شده بودند.
سیلوستر استالونه در توضیح این تمرین گفت: «دنبال کردن مرغ ها مثل یک بازی سرگرم کننده است. باید سریع، صبور و چابک باشید و این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است از یک چیز یک کیلویی نوک دار، کتک بخورید.»
سیستین هم درباره ی این تمرین گفت: «به طرز غیر منتظره ای کار سختی است. من خیلی مطمئن به خود و مغرور به آنجا رفته بودم ولی از مرغ ها کتک خوردم.»
این مدل ۲۵ ساله همچنین گفت تصاویر ضبط شده از تمرینات شان شاید جالب به نظر برسند ولی بخش تمرینات بسیار دشوار بود.
او همچنین گفت: «برای من عجیب نیست که پدرم ما را در چنین موقعیتی قرار داد چون تمام عمرمان او را در حال انجام کارهایی مثل تمرینات دفاع شخصی نظامی گونه دیده ایم.»
سوفیا و سیستین همچنین درباره ی روتین صبحگاهی سختگیرانه ای که با آن بزرگ شدند صحبت کردند، از جمله اینکه مجبور بودند هر روز ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شوند.
 

سوفیا در اینباره گفت: «پدرم برایمان تخم مرغ با کچاپ درست می کرد که نمی دانم چرا بهترین ترکیب ممکن به نظر می رسید. بشین پاشو، شنا و بارفیکس هم می رفتیم. وزنه می زدیم. گلف و بیلیارد بازی می کردیم. پرتاب وزنه هم انجام می دادیم.»
در ادامه سیستین با خنده گفت: «پدرم پسرهای تمام عیاری درست کرده بود.»
سوفیا و سیستین حالا یک سالی است که در نیویورک زندگی می کنند، اما این چیزی از نگرانی سیلوستر استالونه برای امنیت دخترانش کم نکرده است.
سیستین در اینباره گفت: «فکر نمی کنم نگرانی اش کمتر شده باشد. او یک پدر کلاسیک با مراقبت گری بیش از اندازه است، آن هم با سه تا دختر که در سنی هستند که دیگر همه جا می روند.»
انتهای پیام/
ستاره هالیوود برای دخترانش نیروهای یگان ویژه استخدام کرد خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار