رئیس انجمن صنفی کارآفرینی آذربایجان‌ شرقی؛

کارآفرینان دربهره‌ گیری از مهارت‌ های مدیریتی در کسب‌ و‌کارنقش کلیدی ایفا می کنند

1402/12/03 - 08:01 - کد خبر: 109104 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن صنفی کارآفرینی استان آذربایجان‌شرقی گفت ،کارآفرینان جهت بهره‌گیری از مهارت‌های مدیریتی در کسب‌ و‌کارنقش کلیدی ایفا می کنند.

به گزارش نصر، نیما باقری فرحبخش اظهارکرد: در دوره کنونی که هر روز شاهد سیر تحولات عظیم درعرصه علم و فناوری هستیم کارآفرینان کشورمان سهم چشمگیری در گسترش  پدیده های دانش بنیان در جهان داشته اند.
وی با اشاره به اینکه نخبگان ایرانی سرآغازبسیاری از اکتشافات و ابداعات علمی در سراسر دنیا بوده اند افزودیکی از دستاورهای مهم صاحبان فکرو اندیشه درعرصه های علم و فناوری  که توانسته راه حل های بسیاری را درعرصه علوم مختلف به ثبت برساند دانش پیشرفته ایرانی است که با پژوهش های کاربردی در حوزه های مختلف همراه بوده وتوانسته حتی در شرایط تحریم مسیرموفقیت آمیز علم و دانش را گذرانده وبنام ایران به ثبت برسانند.
مدیر کاریابی بین المللی آرمان ماندگارادامه داد: درخشش دانش آموزان و دانش پژوهان در رویدادهای مختلف علمی گویای نقش بی بدیل  دانشمندان ایرانی در توسعه کسب وکارها ی نوین جهانی با رویکرد دانش وفناوری است
باقری فرحبخش تصریح کردتوسعه و جهانی سازی کارآفرینی،  نیازمند تقویت زیر ساخت ها، هماهنگی وبرنامه ریزی و حمایت های همه جانبه جهت حضور در عرصه های اقتصادی است.
 

وی با اشاره به تجربه موفق دو دهه حضور موفق در کشور های حوزه اسکاندیناوی با تاکید برجهت دهی هدفمند و مطالعات راهبردی در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر دانش، بیان داشت انتقال تجارب موفق کارآفرینان می تواند الگویی اثرگذار در شکل دهی ،تخصصی سازی و تبیین راهبردها وتعیین مسیر برای حضور در میادین ملی و بین المللی باشد.
وی ادامه داد تحقق این مهم نیازمندشناسایی ظرفیت ها و تقویت زیر ساخت ها و ایجاد تیم های تخصصی و سرمایه گذاری است. از این رو  باید باورها را در جامعه توسعه وبستر کارآفرینی رابرای حضورجوانان و دانش پژوهان در تمامی عرصه هافراهم کنیم.
فرحبخش در بخش دیگری اظهار کرد: بحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال از مقوله‌های مهم و دغدغه بزرگ جامعه است.
رئیس انجمن صنفی کارآفرینی استان با اشاره به اینکه طرح‌هایی برای توسعه مراکز کارآفرینی و دانش‌بنیان در استان ایجاد کرده ایم تصریح کرد یکی از اهداف ما در این راستا این است که مراکز مختلف صنعتی و علمی را با یکدیگر ارتباط دهیم و بتوانیم از مقوله کارآفرینی درامرتولید بهره ببریم.
نائب رئیس انجمن صنفی کاریابیهای بین‌المللی کشور اظهار کرد مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی بامجوز رسمی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و سراسر کشور آماده‌ی ارائه مشاوره تخصصی و  امکان سنجی، نیاز سنجی، ارائه بیزینس پلان و ... به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی و افرادی که در صدد ایجاد کسب و کار در داخل و خارج از کشور هستند می باشند.
یادآوری می گرددنیما باقری فرحبخش  مدیر موسسه کاریابی بین المللی آرمان ماندگار،رئیس انجمن صنفی کارآفرینی استان آذربایجان‌شرقی و نائب رئیس انجمن صنفی مراکز کاریابی های بین المللی کشور در سال‌های اخیر چندین مرتبه افتخار کارآفرینی برتر استان را کسب و موفق به دریافت  لوح تقدیر از مسئولین ارشد استانی و کشوری گردیده و اخیرا در دهه فجر انقلاب اسلامی و درسی و پنجمین جشنواره معرفی و تجلیل از واحد های نمونه استان به عنوان "واحد نمونه استان در بخش خدمات انتخاب و معرفی و موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه جشنواره از دستان توانمند دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی  شد.
نیما باقری فرحبخش در این آئین ویژه بر اساس مسئولیت اجتماعی خویش و پاسداشت این ایام پرافتخار مبلغ دویست میلیون تومان  جهت آزاد سازی زندانیان غیر عمد اهدا کرد که مورد تمجید و تشویق حاضرین در این آئین ویژه قرار گرفت.
انتهای پیام/
کارآفرینان دربهره‌ گیری از مهارت‌ های مدیریتی در کسب‌ و‌کارنقش کلیدی ایفا می کنند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار