بیانیه انتخاباتی مهندس عباس رنجبر (شهردار سابق تبریز)؛

سختی‌های امروز محصول ناکارآمدی‌هاست

1402/12/03 - 00:15 - کد خبر: 109096 نسخه چاپی

نصر: مهندس عباس رنجبر شهردار سابق تبریز با صدور بیانیه ای رسما تبلیغات انتخاباتی‌اش را کلید زد.

به گزارش نصر، در این بیانیه که به بهانه آغاز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است:
بنام خداوند جان و خرد
بوگون من سهندم، سن شهریارسان
گل باشین اوجالداق قوجا تبریزین

مردم شریف و بزرگ آذربایجان 
خداوند متعال را شاکرم که در کوران حوادث روزگار، فرصتی دیگر عطا فرمود تا بتوانم پس از طی مسئولیت‌هایی چند در دوران زندگی، در مسیری جدید برای خدمت به مردم عزیزمان قرار بگیرم.
آنچه امروز در قامت نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برایم از اهمیت بسیار برخوردار است، همانا تاکید بر صداقت با مردم و دفاع ازحقوق آنها بر اساس تخصص، پاکدستی و تسلط بر موضوعات و مشکلات اساسی جامعه است. 
معتقدم آنچه امروز به عنوان باقیمانده سرمایه و اعتماد میان مردم وجود دارد، حاصل زحمات تک‌تک زنان و مردانی است که با ایثار و از خود گذشتی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی برای ایجاد کشوری آباد و توسعه یافته تلاش نموده‌اند و هر آنچه از سختی‌ها و مرارت‌ها می‌بینیم، محصول ناکارآمدی و بی تدبیری‌ مسئولینی بوده است که در عین ناشایستگی در صدر امور قرار گرفته‌ و بر آن اصرار ورزیده‌اند. 
از اینرو آنچه مرا به تکاپو برای حرکت دوباره در مسیر خدمت به جامعه، پس از ماجراهای شهرداری تبریز واداشته است، همانا احساس ضرورت برای حل مشکلات اساسی و بهبود شرایط زندگی مردم بوده است چرا که  بحران‌های زیست‌محیطی، اقتصادی و فرهنگی حاصل از سیاست‌گذاری‌های غلط در مسیری قرار گرفته‌اند که آرامش و آسایش را از زندگی مردم زدوده و اساس زندگی آنان را مورد تهدید قرار داده است.
بر این اساس، اینجانب بر حسب وظیفه عقلی، شرعی و ملی و برای مشارکت در روند حل مسائل و مصائب کنونی جامعه مان، پای در عرصه انتخابتان گذاشتم. امیدوارم به عنوان قطره‌ای از دریای مواج، خروشان و سرزنده مردم عزیزمان، بتوانم نقشی در اصلاح امور داشته باشم و همگی در برابر آیندگان و تاریخ سربلند باشیم.
عباس رنجبر
 

انتهای پیام/
سختی‌های امروز محصول ناکارآمدی‌هاست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار