دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

توقف رشد مصرف موادمخدر/ توزیع موادمخدر در بسته‌بندی‌های شکیل

1402/12/02 - 13:57 - کد خبر: 109069 نسخه چاپی

نصر: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از توقف رشد مصرف مواد مخدر در کشور خبر داد.

به گزارش نصر، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، امروز (۲ اسفندماه) سردار اسکندر مومنی با حضور در غرفه ایسنا، با اشاره به اینکه رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است، گفت: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شده که این دستاورد خوب حاصل تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و مطبوعات است.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از مصرف موادمخدر اظهارکرد: تمرکز اصلی طرح یاریگران زندگی بر پیشگیری با اولویت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه سوداگران مرگ و دشمنان تلاش می‌کنند مواد مخدر را بی‌ضرر نشان داده و در بسته‌بندی‌های شکیل و زیبا ارائه و توزیع کنند، گفت: از همین رو ما نیز باید تلاش خود را مضاعف کنیم. اینها فریبی بیش نیست و انتهای اعتیاد جز بدبختی و تباهی چیزی نیست. بدون تردید اگر خانواده‌ها واقف شوند، تلاش بیشتری می‌کنند.
مومنی یادآور شد: جوانان و نوجوانان اگر واقف شوند که انتهای این موضوع جز تباهی، هدر دادن عمر و حتی مرگ است، بدون تردید به این سمت نمی‌روند.
وی در پایان تاکید کرد: طرح یاریگران زندگی یعنی همه یاریگر هم باشند و آنهایی که دچار اعتیاد شدند نجات یابند و آنهایی که در معرض خطر هستند به این سمت نروند.
انتهای پیام/
توقف رشد مصرف موادمخدر/ توزیع موادمخدر در بسته‌بندی‌های شکیل خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار