نایبی خبر داد:

فراجا مسئول امنیت انتخابات است

1402/12/02 - 08:53 - کد خبر: 109024 نسخه چاپی

نصر: رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه امنیت برای برگزاری انتخابات تامین شده است، گفت: تامین امنیت انتخابات در استان تهران به فراجا سپرده شده است.

به گزارش نصر، محسن نایبی در گفت‌وگویی با بیان این‌که «امنیت یکی از چهار مولفه‌ای است که رهبری برای انتخابات فرمودند»، اظهار کرد: ما از ابتدای شروع به ثبت نام ها، بررسی  صلاحیت‌ها و مراحل بعدی انتخابات، فرایند تامین امنیت انتخابات را اجرا کرده‌ایم.
وی افزود: در کنار ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات هم تشکیل شده است تا مسائل امنیتی انتخابات را پیگیری کند. فرایند تامین امنیت از چاپ تعرفه، جابجایی تعرفه‌ها، صندوق‌های رای و  دستگاه احراز هویت اجرا شده است.
نایبی همچنین با اشاره به این‌که «تامین امنیت انتخابات در استان تهران به فراجا سپرده شده است»، افزود: در استان تهران ۶ هزار و ۸۱۱ صندوق و حدود ۵ هزار صندوق در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وجود دارد. برای روز رای گیری، پایان رای‌گیری، جمع آوری آرا و اعلام نتیجه تمهیدات امنیتی اندیشیده شده است. از شش ماه گذشته همه تمهیدات امینتی دیده شده است تا انتخاباتی در کمال آرامش و امنیتی داشه باشیم.
رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران  خاطرنشان کرد: تهدیدات امنیتی از ابتدای انقلاب وجود داشته و با اتفاقات اخیر جهان اسلام و پیروزی جبهه مقاومت، دشمن علنا کشورمان را تهدید می‌کند با این حال ما هم تدابیر لازم براساس نوع تهدیدات در فضای واقعی و مجازی  اندیشیدیم.
نایبی در پایان گفت: فضای مجازی را به لحاظ فعالیت دشمنان و همچنین در خصوص تبلیغات نامزدها رصد می کنیم تا کسی علیه دیگری اقدام تخریبی نکند. امنیت برای برگزاری انتخابات تامین شده و ما آمادگی کامل داریم و امیدوارم حماسه دیگری مثل ۲۲ بهمن در روز ۱۱ اسفند خلق شود.
انتهای پیام/
فراجا مسئول امنیت انتخابات است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار