آیین گرامیداشت نوزدهمین سالروز بیمه دی؛

بیمه، اهرم رفاه و توسعه جامعه/ بیمه دی در مسیر تحول دیجیتال

1402/12/01 - 14:30 - کد خبر: 108968 نسخه چاپی

نصر: آیین نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی در مجموعه فرهنگی و ورزشی صدرا با حضور مدیران و نمایندگان فروش این بیمه برگزار شد.

به گزارش نصر، محمدرضا محمدیان مدیر بیمه دی در آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته  همکاری تنگاتنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم، گفت: تمامی پرداختی ها این بیمه به ایثارگران از باب هزینه درمان و با قیمت به روز است.
وی با اشاره به اینکه مطالبات ایثارگران حداکثر ظرف 72 ساعت کاری پرداخت می شود، افزود: بازۀ زمانی برای پرداخت هزینه های درمان، 15 روز و در برخی موارد بیمارستانی، کمتر از یک ماه است. 
این مدیر مسئول با بیان اینکه پرداخت سریع مطالبات مراکز طرف قرارداد از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها، پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاه ها در بخش های دولتی، غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز سیاستی است که با جدیت در سطح استان دنبال می کنیم، ادامه داد:  ادعا می کنم که بیمه دی آذربایجان شرقی بهترین تیم را دارد و همۀ همکاران، از ارزیاب ها و کارشناسان شعبه جبران گرفته تا کارشناسان و معاونت شعبه مرکزی، بهترین ها هستند.
محمدیان اضافه کرد: آمار عملکرد بیمه دی آذربایجان شرقی در شاخص های مختلف صراحتاً گواه این ادعاست، البته در عین حال وجود کاستی های احتمالی را نفی نمی کنیم و بر همین اساس پیشنهادها و انتقادها را با جان و دل می پذیریم و آماده ایم ضمن بررسی تک تک نقدها، مشکلات را رفع کنیم.

خانواده یک هزار و هفصد نفری بیمه دی
این گزارش می افزاید، در ادامه این مراسم گرامیداشت، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بیمه دی در شاخص های عملکردیِ کلی جزو 5 شرکت برتر صنعت بیمه ایران قرار گرفته است، گفت: محور برنامه های استراتژیک بیمه دی در سال 1403 حرکت در مسیر تحول دیجیتالی و ارائۀ خدمات سریع و باکیفیت است. 
وی مهم ترین استراتژی 1403 بیمه دی در راستای بنگاهداری اقتصادی، را افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری خواند و ادامه داد: این امر با ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش قابل دستیابی است. 
صفرزاده اضافه کرد: کارایی و اثربخشی در کار و برندسازی از دیگر سیاست های استراتژیک شرکت بیمه دی در سال 1403 تعیین شده است. 
وی با بیان اینکه 32 شرکت بیمه و یک شرکت بیمه دولتی در کشورمان در عملیات بیمه گری فعالیت می کنند، گفت: مقایسۀ عملیات بیمه گری ایران با استانداردهای جهانی حاکی از وجود یک فاصلۀ معنادار است.
معاون فنی بیمه دی اضافه کرد: ضریب نفوذ بیمه که نسبت حق بیمه تولیدی سالانه به میزان تولید ناخالص ملی هر کشور است، بطور متوسط در سطح دنیا 6 درصد است اما این شاخص در کشورمان فقط کمی بیشتر از 2 درصد است.
وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشورهای توسعه یافته ای مثل ژاپن و آمریکا بالای 11 و حتی 12 درصد است و هرچقدر این ضریب در کشوری بیشتر باشد نشان می دهد که توسعه اقتصادی، صنعتی و اجتماعی در آن کشور بالاتر است، ادامه داد: خصوصی سازی صنعت بیمه، با آزادسازی مقررات در این صنعت مقارن شده است و با این تحولات، پاشنه آشیل رقابتِ شرکت های بیمه روی سطح خدمات، ارتقای کیفیت خدمات و کسب رضایت مشتریان است.
وی در ادامه به تکلیف سنگین پرسنل بیمه دی اشاره کرد و گفت: مگاپروژه کشوری درمان را اجرا می کنیم که یکی از علت های اصلی سنگین بودن تکلیف همکاران ما در بیمه دی است. 
این مقام مسئول گفت:  مجموع تعداد بیمه شدگان تحت پوشش این قرارداد، یک میلیون و 700 هزار نفر است که ماهیت درمان، یک ماهیت چالش برانگیزی است چون نوعا بیمه شدگان به بحث سلامتشان حساسیت دارند.
انتهای پیام/
بیمه، اهرم رفاه و توسعه جامعه/ بیمه دی در مسیر تحول دیجیتال گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار