رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تفویض اختیارات به شهرستان‌ها/ تحول نظام اداری در آذربایجان‌شرقی ملموس می‌شود

1398/10/11 - 07:41 - کد خبر: 10896 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی از تلاش روزافزون مدیریت استان برای نهادینه‌سازی فرهنگ وگفتمان تحول نظام اداری خبر داد.

به گزارش نصر، داود بهبودی روز گذشته در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: لازم است بر اساس شرح وظایف جدید شورا داشبورد مدیریتی تهیه و در هر جلسه به طور متناسب به همه محورها پرداخته شود.
وی افزود: برای نهادینه‌سازی فرهنگ و گفتمان تحول نظام اداری اقدامات مناسبی در استان صورت گرفته است که نتایج این اقدامات در آینده‌ای نه چندان دور ملموس خواهد شد.
بهبودی با بیان اینکه در خصوص تمرکززدایی در سال‌های اخیر اختیاراتی به استان‌ها تفویض شده، ابراز داشت: باید گزارش عملکردی در این ارتباط تهیه و مشخص شود این تفویض اختیارات چه تاثیراتی داشته و در صورت لزوم اختیارات بیشتری درخواست شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: برای دستگاه‌ها و واحدهای شهرستانی نیز اختیاراتی قابل تفویض است که در این مورد باید بررسی‌های لازم صورت پذیرد.
وی بر لزوم انتقال تجربیات موفق فی مابین دستگاه‌ها در زمینه میز خدمت و تحول نظام اداری تاکید کرد.
در این جلسه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به ارائه وظایف جدید شورای راهبری توسعه مدیریت استان پرداخت.
حیدر فتح‌زاده طراحی‌ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه و برنامه جامع اصلاح اداری و انجام تکالیف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری را از جمله این وظایف عنوان کرد.
وی همچنین به مواردی مثل ارتقاء کیفیت خدمات دولتی به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش هزینه‌ها در فضای رقابتی، بررسی و تصویب اعتبار لازم برای استقرار و توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های استانی و پیش‌بینی بودجه مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری در استان اشاره کرد.
انتهای پیام/
تفویض اختیارات به شهرستان‌ها/ تحول نظام اداری در آذربایجان‌شرقی ملموس می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار