بازیکن اسبق تیم تراکتور:

 وضعیت فعلی تیم امید تراکتور در شان این باشگاه نیست

1402/11/30 - 20:46 - کد خبر: 108952 نسخه چاپی

نصر، بازیکن سابق تیم امید تراکتور گفت: وضعیت فعلی تیم امید این باشگاه در شان تراکتور نبوده و امیدوارم این تیم از خطر سقوط فرار کند.

به گزارش نصر، علی مبارکی بازیکن اسبق تیم تراکتور در گفتگو با نصر با گلایه از وضعیت تیم امید تراکتور گفت: هر زمان که تیم های پایه تراکتور مورد توجه باشگاه قرار گرفته اند علاوه بر نتایج خوب و قابل قبول، خروجی آن بازیکنانی بوده است که در سال های بعدی به تیم بزرگسالان پیوستند و بخشی از نیاز این باشگاه را تامین کرده اند.
وی افزود: سالی که تیم امید تراکتور قهرمان کشور شد، تیم بزرگسالان تراکتور به لیگ برتر صعود کرد. سالی که من زیر نظر صابر تقی زاده بازی می کردم چند بازیکن به تیم بزرگسالان پیوستند و من هم راهی لیگ آذربایجان و تیم خزر لنکران شدم.
مبارکی تصریح کرد: البته با توجه به توانایی رامین محمدپور مطمن هستم تیم امید تراکتور در دو بازی باقیمانده خود امتیازات لازم را کسب و امتیاز خود را در لیگ برتر حفظ خواهد کرد و امیدوارم از سال آینده تیم تراکتور را مدعی قهرمانی این مسابقات ببینیم.
علی مبارکی در مورد آخرین وضعیت خود گفت: با دو تیم ترکیه در لیگ دسته یک و دو کشور ترکیه در حال مذاکره هستم و تا به توافق نهایی نرسم اسم تیم ها را نخواهم گفت و انشاالله بتوانم در فوتبال ترکیه هم تجربه خوب فوتبال آذربایجان را داشته باشم.
انتهای پیام/
 وضعیت فعلی تیم امید تراکتور در شان این باشگاه نیست حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار