فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

۱۴ نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند

1402/11/30 - 13:44 - کد خبر: 108927 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار «علی محمدی»، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش، توسط ماموران امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
وی با اشاره به اقدامات مجرمانه این افراد در این شهرستان، اظهار کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده اقدام به زورگیری، اخاذی، شرارت، سرقت به عنف و ایجاد ترس و وحشت و رنجش خاطر شهروندان کرده و آرامش مردم تبریز را سلب کرده بودند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ماموران امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل و اوباش را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات آنان را دستگیر کردند.
سردار محمدی، با بیان اینکه این افراد دارای چند فقره سابقه کیفری و قتل هستند، ادامه داد: از این متهمان چهار قبضه سلاح کمری، تعدادی قمه و سلاح سرد و دو دستگاه موتورسیکت سنگین قاچاق کشف شد.
وی با تاکید بر اینکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش روزانه در سطح استان ادامه دارد، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجارشکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این امنیت را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.
سردار محمدی، با تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، افزود: شهروندان هر زمان و در هر جا نیاز به حضور پلیس داشتند، می توانند با فوریت های ۱۱۰ تماس بگیرند تا همکاران پلیس با اقدامات فنی و علمی افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.
انتهای پیام/
۱۴ نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار