رئیس فدراسیون هندبال آذربایجان شرقی؛

حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست 

1402/11/30 - 12:55 - کد خبر: 108916 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون هندبال گفت: حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست و هیچ نماینده ای در لیگ های مختلف ندارد که برای استان و فدراسیون خوب نیست. 

به گزارش نصر، جمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان شرقی روز دوشنبه 30 بهمن ماه 1402 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و یوسف قوام لاله چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات هندبال آذربایجان شرقی انتخاب شد.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به وضعیت این رشته در استان گفت؛ متاسفانه استان آذربایجان شرقی در حد و اندازه نام استان عملکرد خوبی در رشته هندبال نداشته است و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید این رشته در استان سروسامان بگیرد.
وی ادامه داد: از رئیس جدید انتظار داریم تمامی شهرستان ها را فعال کند تا شاهد پویایی و فعال شدن هیات استان باشیم.
ستوده نژد اظهار داشت: امیدوارم باتوجه به عدم وجود تیم هندبال در استان با کمک هیات جدید شاهد حضور تیمی از استان در مسابقات باشیم.
در پایان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بیان داشت: رای تمامی اعضا به رئیس جدید نشان دهنده اعتماد مجمع به ایشان بود که نشان می دهد رئیس جدید استان بایستی تمام تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان بکار گیرند.
وی در ادامه افزود: از سرپرستان قبلی هیات تشکر می کنم که در زمان سرپرستی زحمات زیادی برای این هیات کشیدند.
پاکدل تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی همواره بازیکنان بزرگی در هندبال کشور داشته است و در تاریخ هندبال استان نام های بزرگی دیده می شود که کمتر استانی این ظرفیت را داشته است.
رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست و هیچ نماینده ای در لیگ های مختلف ندارد که برای استان و فدراسیون خوب نیست. لذا امیدوارم با تعیین تکلیف این استان و بکارگیری نیروی جدید در شهرستان دوباره شاهد حضور این استان در بین استان های برتر کشور باشیم.
در پایان نیز رئیس فدراسیون هندبال از مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرستان اسبق هیات و مربی این استان با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آورد.
انتهای پیام/
حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار