برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره کاپ استاد عطایی در آکادمی بسکتبال آفتابی

1402/11/30 - 11:07 - کد خبر: 108903 نسخه چاپی

نصر: مراسم اختتامیه مسابقات کاپ استاد عطایی، بزرگداشت شهدا و جانبازان بسکتبال تبریز در آکادمی بسکتبال آفتابی برگزار شد. 

به گزارش نصر، در این جشنواره چندین تیم رده های سنی مختلف حضور داشتند. 
غلامرضا آفتابی، مدیر آکادمی بسکتبال آفتابی در این خصوص افزود: در رده مینی بسکتبال زیر ۱۲ سال چهار تیم، در رده نونهالان زیر ۱۴ سال چهار تیم و در سنی زیر ۱۸ سال پنج تیم با همدیگر رقابت درون آکادمی برگزار کردند. 
وی در مورد تعداد مسابقات برگزار شده بیان داشت: 18 مسابقه در زیر ۱۴ سال و 24 دیدار برای رده سنی زیر ۱۸ سال برگزار شد و در تیم های نونهالان 3، نونهالان و نونهالان 1 عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
 

آفتابی افزود: در رده سنی زیر 18 سال تیم استاد اکبر گهرخانی عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های جانبازان تبریز و حسین دلیراکبری دوم و سوم شدند، همچنین تیم صمد اقدمی به عنوان تیم اخلاق شناخته شد. 
 
این مدیر آکادمی بسکتبال در بخش پایانی سخنانش اسامی نفرات برتر آکادمی را اعلام کرد و گفت: در رده سنی زیر ۱۴ سال کسری کریم زاد شریفی، آرش طلوعی، حسام پورمحمد رسا سونک، علی دلیر اکبری علیسان قصاب زاده و رادین معماری در بخش های مختلف آمار فردی بهتری داشتند.
 

همچنین آرتین میکائیل پور، ایلقار سلیقه، نیما سرورالدین، امیر رضا افخمی و مهرشاد فرج زاده نیز در رده سنی زیر 18 سال صاحب رتبه های برتر شدند. بازیکن با اخلاق این آکادمی امیر محمد نواده شکور بود.
مراسم رژه تیم های آکادمی، تجلیل از پیشکسوتان، تقدیر از مربیان و اجرای حرکات تمرینی رده های پایه از دیگر مواردی بود که در سالن صدرا توسط مدیریت آکادمی برنامه ریزی و به اجرا در آمد.
انتهای پیام/
برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره کاپ استاد عطایی در آکادمی بسکتبال آفتابی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار