رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر؛

برخورد اتوبوس با نیسان در آزاد راه زنجان یک کشته برجا گذاشت

1398/10/10 - 17:00 - کد خبر: 10889 نسخه چاپی

نصر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: برخورد اتوبوس با نیسان وانت در آزاد راه زنجان - قزوین یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ابراهیم کاظمی در گفت و گو با خبرنگار افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۵:۲۵ بامداد امروز (سه‌شنبه ۱۰ دی ماه) در کیلومتر ۸۵ و خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه رانندگی، دو تیم امداد و نجات از پایگاه های ابهر و غزال خرمدره به محل اعزام شدند و مشخص شد این اتوبوس مسافری با ۲۷ مسافر از تهران عازم زنجان بود که چهار نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.
 کاظمی افزود: اکیپهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان های ابهر و خرمدره به عوامل اورژانس در پانسمان، بانداژ و انتقال مصدومان به خودروی آمبولانس اورژانس، کمک کردند.
وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با سامانه ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
ساعت ۴:۳۰ صبح امروز نیز یک دستگاه اتوبوس مسافری که از مبداء اصفهان به مقصد تبریز در حال تردد بود در کیلومتر ۲۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز واژگون شد که ۹ کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت.
انتهای پیام/
برخورد اتوبوس با نیسان در آزاد راه زنجان یک کشته برجا گذاشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار