با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور؛ 

آغاز عملیات اجرایی تأمین زمین و ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند 

1402/11/29 - 10:51 - کد خبر: 108833 نسخه چاپی

نصر: عملیات اجرایی تأمین زمین و ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند به‌صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس‌جمهور اسلامی ایران آغاز شد. 

 به گزارش نصر، در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم و با توجه به قرارداد امضاشده مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت راه و شهرسازی، بخشی از زمین‌های مازاد دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، در قالب این طرح به اساتید و کارکنان واجد شرایط اختصاص داده خواهد شد. 
 در این راستا، روز شنبه همزمان با سراسر کشور؛ عملیات احداث واحدهای مسکونی دانشگاهیان استان ازجمله دانشگاه صنعتی سهند،تبریز ،هنر اسلامی تبریز و مراغه آغاز شد. 
اسماعیل فاتحی فر، رییس دانشگاه صنعتی سهند نیز در این مراسم، در خصوص بهره‌برداری و افتتاح ۴۴۰ واحد مسکونی طی دو سال آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: دانشگاه صنعتی سهند با همکاری و همیاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه‌وشهرسازی استان و شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای افزایش شورونشاط قشر نخبگانی دانشگاه سهند، ۴۴۰ واحد مسکن را در مساحتی بالغ‌بر ۱۶ هکتار برای دانشگاهیان، اعضای هیأت علمی و خوابگاه دانشجویان متأهل احداث خواهد کرد. 
حسین فیروزی، فرماندار اسکو نیز در آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت ۱۶ هکتاری تأمین زمین احداث دانشگاهیان در دانشگاه صنعتی سهند به حل مشکل مسکن قشر نخبگانی جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان، تمام ارگان و دستگاه‌های دولتی و اجرائی اسکو با همکاری و هم‌افزایی یکدیگر درصدد حل مشکل مسکن دانشگاهیان، اعضای هیأت علمی و خوابگاه دانشجویان متأهل هستند.
انتهای پیام/
آغاز عملیات اجرایی تأمین زمین و ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار