سرپرست وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد:

تأمین زیرساخت‌ها برای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی

1398/10/10 - 16:26 - کد خبر: 10881 نسخه چاپی

نصر: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: بایستی شرایطی فراهم شود که محصولات کشاورزی تولید شده در منطقه خام فروشی نشود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، عباس کشاورز ظهر امروز در شورای اداری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، وی در خصوص بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور که در شهرستان پارس آباد در حال احداث است، گفت: محصولات گلخانه‌ای از وضعیت صادراتی خوبی برخوردار بوده و خوشبختانه شمال غرب کشور هم در کشور در این مورد پیشتاز است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه منطقه مغان در حوزه کشاورزی در سطح ملی استثنا است، ادامه داد: منطقه مغان در تاریخ کشاورزی منطقه یکی از چهار دشت حاصلخیز کشور معرفی شده اما هنوز ظرفیت و پتانسیل این منطقه به خوبی شناخته نشده است.
کشاورز یادآور شد: باید در تلاش باشیم تا دانش و تکنولوژی‌های روز جهانی را در منطقه داشته باشیم تا در افزایش بهره وری محصولات و تولید موفق‌تر از گذشته ظاهر شویم.
وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی باید به اولویت تبدیل شود، افزود: فضای رونق تولید و کسب و کار در منطقه مغان فراهم بوده و بایستی شرایطی فراهم گردد که محصولات کشاورزی تولید شده در منطقه خام فروشی نشود.
گفتنی است نماینده ویژه رئیس جمهور بعد از اتمام جلسه شورای اداری پارس آباد، ۲۸۰ هکتار از بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در شهرستان پارس آباد را کلنگ زنی و بخشی از فاز این پروژه بزرگ را به مساحت ۱۷ هکتار افتتاح کرد.
انتهای پیام/
تأمین زیرساخت‌ها برای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار