با اهدای لوح سپاسی صورت گرفت:

تقدیر از مدیر مسئول نصر

1402/11/28 - 13:29 - کد خبر: 108778 نسخه چاپی

نصر: در دومین همایش تجلیل از پیشگامان رونق تولید از تلاش‌های امیر کریم‌زاد‌شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه تقدیر شد.

به‌ گزارش نصر، در لوح سپاس اهدایی که به امضای شهرام دبیری اسکویی رئیس شورای عالی استان ها؛ حسین فتحى مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، کریم صادق زاده تبریزی دبیر خانه کارگر استان و عین‌اله حسین زاده دبیر اجرایی همایش رسیده آمده است:
 

جناب آقای مهندس امیر کریم زاده شریفی 
صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری نصر 

همانطوری که مستحضرید دومین همایش تجلیل از پیشگامان رونق تولید امسال نیز با عنایت خداوند منان و تلاش های دبیرخانه و حمایت ها دستگاههای دولتی به ویژه شورای عالی استانها، شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی، شورای اسلامی کلانشهر تبریز خانه کارگر تبریز و ..... به نحو احسن برگزار شد که نقش حضرتعالی به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد مهم بسیار موثر و تاثیر گذار بود که قطع یقین این حمایت حضرتعالی از این همایش ارزشمند نشانگر احساس مسئولیت در جهت معرفی توانمندی‌های استان آذربایجان شرقی به ویژه کلانشهر تبریز است. 
لذا بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های شبانه روزی جنابعالی در برگزاری هر چه بهتر همایش کمال تشکر داشته و این لوح سپاس را به رسم ادب و تقدیر و سپاسگزاری تقدیم حضور گرانمایه تان نماییم. امیدواریم در پناه خداوند منان موفق و موید باشید.
انتهای پیام/
تقدیر از مدیر مسئول نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار