مالک باشگاه منافی خبر داد:

برگزاری مسابقات والیبال «جام دوستی» با حضور ۱۵ تیم

1402/11/27 - 21:50 - کد خبر: 108753 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه والیبال منافی از برگزاری مسابقات والیبال بانوان «جام دوستی» توسط این باشگاه خبر داد.

به گزارش نصر، فهیمه منافی، امروز (جمعه) ۲۷ بهمن‌ماه در نشست خبری باشگاه منافی تبریز اظهار کرد: مسابقات والیبال بانوان با عنوان «جام دوستی» توسط باشگاه منافی تبریز در رده‌سنی آزاد و با حضور ۱۵ تیم از تبریز و سایر شهرستان‌های استان از ۲۶ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
او ادامه داد: اصلی‌ترین هدف برگزاری این مسابقات ایجاد صمیمیت بین اهالی والیبال استان اعم از بازیکنان و مربیان است و برای برگزاری این رویداد از سمت اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی مجوز رسمی داریم.
منافی گفت: در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان برای برگزاری این مسابقات هزینه شده که ۸۰ درصد آن توسط یک خیر که مایل نیست اسمی از او برده شود؛ تامین شده و ۲۰ درصد نیز توسط باشگاه منافی تامین شده است.
به گزارش ایسنا، مالک باشگاه منافی افزود: در این مسابقات هزینه ورودی از تیم ها به جهت اینکه برخی از باشگاه‌ها به همین دلیل قادر به شرکت در مسابقات نبودند گرفته نشده و البسه ورزشی تیم‌های شرکت کننده را نیز تامین کرده‌ایم.
پیشکسوت والیبال تبریز گفت: بابت صعود تیم والیبال مس‌سونگون ورزقان در مرحله پلی آف لیگ دسته اول مردان به جمع چهار تیم پایانی را تبریک می‌گویم. کاربلد بودن آقای محمد غیاثی و انگیزه بالای بازیکنان باعث این اتفاق شد.
منافی گفت: در مسابقات جام دوستی به دنبال قهرمانی نیستیم و هدف ما بازی بچه‌ها، لذت بردنشان و دیده شدن آن‌هاست.
او در رابطه با عدم راهیابی تیم والیبال منافی به جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور گفت: تنها دلیل اینکه این اتفاق نیافتاد هم‌گروهی تیم ما با تیم چادرملو اردکان که در نهایت قهرمان این مسابقات شد و نفت امیدیه که در پایان عنوان نائب قهرمان را به دست آورد؛ بود.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات والیبال «جام دوستی» با حضور ۱۵ تیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار