خبر/

قتل پسر تبریزی با شکسته شدن جمجه اش در درگیری 16 نفری چهارراه لاله / حکم قصاص صادر شد

1402/11/27 - 21:13 - کد خبر: 108732 نسخه چاپی

نصر: پسر جوانی که در یک درگیری دسته جمعی ۱۶ نفره در چهارراه لاله تبریز موجب قتل یکی از آنان شده بود، در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شد.

به گزارش نصر، 18 تیرماه سال جاری بود که خبر درگیری خونین ۱۶ جوان و به قتل رسیدن یکی از آنان در منطقه لاله تبریز به مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز، مخابره و وی بلافاصله برای بررسی صحنه جرم به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شبانه به محل حادثه می رود تا پی به رمز و راز جنایت دسته جمعی ببرد.
جنایت خونین که در آن شدت درگیری آنقدر بالا بوده است که اکثر افراد درگیر در نزاع از نواحی متعدد بدن توسط ضربات سهمگین شمشیر زخمی می شوند و نیز جمجمه مقتول ۳۶ ساله از نواحی مختلف به شدت می شکند و نواحی متعدد بدنش چاقو چاقو می شود.
اما بازپرس سریع موفق به شناسایی عامل اصلی این درگیری خونین می شود و دستور دستگیری او را به کارآگاهان صادر می کند؛ فرد اصلی درگیر در نزاع دستگیر می شود، ولی بالاخره بعد از گذشت ۶ ماه سایر افراد حاضر در درگیری که متواری شده بودند، نیز دستگیر و در دام قانون می افتند.
بعد از دستگیری تمام افراد و بازجویی از آنان راز این درگیری وحشتناک نزد پلیس آشکار و مشخص می شود علت درگیری وجود اختلافات شخصی مابین دو طرف درگیر بوده است.
گزارش رکنا حاکی است ، پرونده این متهمان با صدور کیفرخواست از شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز برای صدور رای نهایی به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان ارسال می شود و جلسه رسیدگی به اتهامات این ۱۶ نفر ماه گذشته در شعبه مذکور برگزار و قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهمان، با توجه به محتویات پرونده و نیز درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، همچنین کیفرخواست صادره از شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، نهایتا رای به قصاص جوان صادر می نمایند.

فاطمه قلی پور گنجه لو
انتهای پیام/
قتل پسر تبریزی با شکسته شدن جمجه اش در درگیری 16 نفری چهارراه لاله / حکم قصاص صادر شد پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار