عیسی زارع پور:

ارتباطات پایدار برای تامین زیرساخت انتخابات فراهم شده است

1402/11/26 - 14:21 - کد خبر: 108715 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه نیازمندی های ارتباطات پایدار شعبه های اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال فراهم شد و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات پیش رو وجود ندارد.

به گزارش نصر، عیسی زارع پور روز پنجشنبه در آیین افتتاح بهره برداری پوشش کامل فیبر نوری شهر بابل در جمع خبرنگاران افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو همه زیر ساخت ها فراهم شد و تعامل سازنده ای بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کشور برقرار است.
وی با بیان اینکه طرح هایی که در حوزه اینترنت پرسرعت در کشور افتتاح می شود تا ۶۰ سال آینده نیازمندی های اینترنت پرسرعت کشور را تامین می کند، بیان داشت: تا پایان این دولت اینترنت پرسرعت در همه مناطق کشور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
زارع پور با ذکر این مطلب که اینترنت پرسرعتی که برای شهرستان بابل افتتاح شد بیش از ۸۰ برابر سرعت قبلی است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ اپراتور در کشور با هم رقابت می کنند که این امر کیفیت کار را افزایش خواهد داد.
وزیر ارتباطات گفت: در شرایط فعلی ۶ میلیون خانوار در کشور از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار هستند که تا پایان سال این آمار به هفت میلیون خانوار خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز پنجشنبه به مازندران سفر کرد و حضور در گلزار شهدا و آیین بازدید از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها شهرستان آمل از برنامه‌های وی بود.
بهره برداری از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح سایت‌های روستایی و ۵G ایرانسل (شهرستان بابل)، آیین بازدید از طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها (شهرستان ساری - خیابان معلم)، جلسه شورای اداری استان و افتتاح طرح فیبر نوری شهرستان نکا به صورت وبیناری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ارتباطات به مازندران است.
انتهای پیام/
ارتباطات پایدار برای تامین زیرساخت انتخابات فراهم شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار