خبر/

طرح جدید کالا برگ الکترونیکی همزمان با سایر نقاط مختلف کشور در آذربایجان شرقی اجرا می شود 

1402/11/26 - 08:30 - کد خبر: 108673 نسخه چاپی

نصر: طرح جدید کالا برگ الکترونیکی که از ۱۷بهمن اجرایی شده و به مدت ۳ماه اجرا خواهد شد.

به گزارش نصر، مبلغ حمایتی دولت به‌صورت اعتبار در ۱۷ هرماه به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و اعتبار ان تا ۱۷ ماه بعد خواهد بود و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.
البته استفاده و خرید در طرح کالابرگ الکترونیک «اختیاری» است، اما استفاده از آن باعث بهره‌مندی از یارانه‌ای اضافه‌تر برای خانوارها  به ازای هر فرد مبلغ ۲۲۰ هزار تومان می‌شود.
لازم به ذکر است برای سهولت خانوارها اپلیکیشن و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده نمایند و از حدود چهار هزار فروشگاه در شهرها روستاهای متصل به طرح به صورت اعتباری خرید کنند.
حتی ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که از همین رو کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.
انتهای پیام/
طرح جدید کالا برگ الکترونیکی همزمان با سایر نقاط مختلف کشور در آذربایجان شرقی اجرا می شود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار