برای اولین بار در تبریز صورت گرفت؛

چاپ عنبیه چشم؛ یادگاری ماندگار از عزیزانمان 

1402/11/26 - 14:52 - کد خبر: 108665 نسخه چاپی

نصر: چشمان مادر بزرگم رنگ آسمان بود. قبل از اینکه برای همیشه او را از دست بدهم، خواب چشمانش را دیده بودم. خواب پرواز در کهکشان چشمانش هیجان زده ام کرده بود. با دیدن ایده های فروشگاه آیزی، بار دیگر این هیجان را تجربه کردم.

به گزارش نصر، «آرمین ایرانزاد» با همکاری «علی ملک‌نژاد» و «علی قدرتی»، ایده پردازان و موسسین فروشگاه آیزی از تاسیس این مجموعه می گوید: ما اولین مجموعه‌ای هستیم که این ایده را به صورت استارتاپ و فیزیکی آغاز کرده ایم. هستند کسانی که در منازل به این کار می پردازند ولی اینکه به صورت فروشگاهی و حضوری در محل عکاسی و محصول تولید شود، برای اولین بار در تبریز و ایران اتفاق می‌افتد.
وی از چالش های این استارتاپ گفت: ما چالش‌های بسیار زیادی پیش رو داشتیم. به عنوان یک دانشجو چنین شغلی را آغاز کردیم که در گام اول از نظر مالی به چالش کشیده شدیم. ولی با همه چالش های مالی و مکانی و ... سعی داریم شعباتمان را افزایش دهیم. در این هفته شعبه ارومیه افتتاح می‌شود و  قرار است در تهران هم شعبه افتتاح کنیم. 
وی فعالیت مجموعه تخصصی آیزی را تشریح کرد:  در اینجا عکاسی تخصصی  عنبیه انجام می‌گیرد. باکس عکاسی در گوشه فروشگاه قرار دارد که  شامل دوربین عکاسی و نور است که با هزینه گزاف آن را تعبیه کردیم. این کار کاملا تجربی به دست آمده با کلی تغییرات لنز و ... تا نهایتاً به این صورت عملی شده که عکس عنبیه در کمتر از دو دقیقه گرفته می شود و ادیت و طراحی آن به شکل سفارشی ، در ٢الی ٣روز کاری کامل می شود. 
وی افزود: این مجموعه از اواسط آبان ماه امسال آغاز به کار کرده ولی به صورت حرفه‌ای اواسط آذر ماه تکمیل شده است. امروز سایت eyezy.ir به همراه پیج اینستاگرامی ما با همین نام قابل دسترسی است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت از فعالیت‌های مجموعه آیزی مطلع شوند. 
این دانشجوی خوش ذوق گفت: دغدغه ما این است که مردم بشناسند دقیقاً چه فعالیتی در این مجموعه انجام می‌شود و این یکی از مهمترین چالش های ما است. امروز شاهد مراجعه مشتریانی هستیم که با فعالیت‌های ما در حوزه اکسسوری، عکس و طراحی‌های خانوادگی آشنا شده‌اند و به دوستانشان معرفی کرده‌اند. 
وی از خدمات این مجموعه گفت: یکی از خدمات پر طرفدار ما این است که آلبوم عنبیه اعضای یک خانواده را چاپ و آماده می‌کنیم. مردم پدر بزرگ و مادربزرگ هایشان را اینجا می آورند تا به این طریق یادبودی همیشگی از آن ها داشته باشند و این بهترین حال را برای گروه ما به ارمغان می آورد. 
وی تشریح کرد: همچنین اکسسوری و یا زیورآلات مختلف استیل و نقره نیز با طرح عنبیه با کیفیت بالا قابل اجراست.   بر روی شاسی با ادیت‌های متنوع چون ادیت کهکشانی ترکیب دو عنبیه با هم و ... قاب عکس‌های خانوادگی نیز یکی دیگر از ایده های ناب و جالب برای ثبت عنبیه اعضای یک خانواده به صورت قاب دیواری است برای افرادی که به دنبال تجارب و هدایا خاص هستند. 
وی در پایان از کمبود حمایت ها گفت: حمایتی که از ایده‌های ناب در شهر ما می‌تواند انجام شود، حمایت از سوی بلاگرها و رسانه های فعال در فضای مجازی است. هزینه گزاف تبلیغات برای شغل‌های نوپا درست نیست.
انتهای پیام/
چاپ عنبیه چشم؛ یادگاری ماندگار از عزیزانمان  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار