فرماندار تبریز: 

نسل جدید با آگاهی و هوشیاری در انتخابات شرکت می‌کند

1402/11/25 - 20:08 - کد خبر: 108661 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: نسل جدید با هوشیاری و آگاهی، پای کار خواهند آمد و در انتخابات شرکت می‌کند.

به گزارش نصر، یونس فاتح، در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز، با قدردانی از حضور دانش آموزان و معلمان آذربایجان شرقی در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، اظهار کرد: دانش آموزان و معلمان با حضور موثر خود نشان دادند که طبق سنوات گذشته همواره در پایبندی به انقلاب اسلامی پیشرو هستند.
وی با تاکید بر افزایش هوشیاری در حوزه‌های مختلف گفت: مردم کشور امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، حضور اخیر رای اولی‌ها در فرمانداری تبریز نشان داد که نسل جدید با هوشیاری و آگاهی پای کار خواهند آمد و در انتخابات شرکت می‌کند.
فاتح ادامه داد: مجموعه اقدامات انجام شده نشان می‌دهد که آموزش و پرورش در جایگاه درستی قرار گرفته و مسیر صحیحی را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه به اجرای تبصره ۷۵ اقدام شود، گفت: اجرای تبصره ۷۵ یکی از مطالبات اصلی ماست که باید نسبت به اجرای آن اقدام شود.
فرماندار تبریز با تاکید بر بهره‌مندی از امکانات بین بخشی در برگزاری امتحانات نهایی، تاکید کرد: هر امکاناتی که در دستگاه‌های اجرایی است، در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، وی با تذکر به برخی از مدیران مدارس در خصوص تبلیغات انتخابات، گفت: هیچ مدیر مدرسه‌ای حق ندارد از ظرفیت‌های دولتی تبلیغاتی برای کاندیدایی انجام دهد.
انتهای پیام/
نسل جدید با آگاهی و هوشیاری در انتخابات شرکت می‌کند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار