با یک میلیون تومان هم می‌ توان صاحب ملک شد

1402/11/26 - 12:00 - کد خبر: 108659 نسخه چاپی

نصر: مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور گفت: بازار ملک بهترین بازار برای سرمایه گذاری است چرا که ملک، مولفه‌ای برای سرمایه گذاری در بازار موازی با دلار، طلا، بورس و غیره است.

به گزارش نصر، “سیدهادی اسحقی” در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نام ساردور به اسم فرمانروایی در گذشته بر میگردد و در ضمن نام قدیمی شهر سردرود است، گفت: در این شهر، پک کاملی از ملک ویلایی، صنعتی، تجاری و مسکونی داریم و در همه اینها از حداقل تا حداکثر ترین قیمت و انواع تنوع وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۸ نفر جوان متخصص در بخش تجاری مجموعه مشغول به کار هستند و ما در این مجموعه خرید و فروش ملک را به روش نوین انجام می‌دهیم. همچنین در بخش فنی و مهندسی و در پروژه‌های معماری و محاسبات کارهای خوبی انجام داده‌ایم و در بخش حقوقی تمام پرونده‌های حقوقی مربوط به ملک در چارچوب قانون پذیرفته می‌شود.
 

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های مرکز آمار چهل سال قبل، هر متر خانه در تهران ۲ هزار تومان بود اما مهر ماه سال ۱۴۰۲ این قیمت به متری ۸۱ میلیون تومان رسیده است که به طور متوسط قیمت مسکن ۴۰ هزار برابر شده است.
اسحقی بازار ملک را بازاری بسیار جذاب برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: خرید ملک، راهی برای موفقیت افراد است چرا که ملک، مولفه‌ای برای سرمایه گذاری در بازار موازی با دلار، طلا، بورس و غیره است.
 

وی دومین چالش بازار ملک را بحث نقدشوندگی آن دانست و افزود: نقدشوندگی ملک، در قیاس با طلا و دلار، سهل الوصول نیست. از طرفی ملک، سودده ترین بازار اقتصاد ایران بوده و میزان کلاهبرداری در آن بسیار کم است و حتی با بررسی دقیق اسناد و محکم کاری، میتوان این احتمال را به صفر رساند.
وی در ادامه با بیان اینکه بازار ملک بهترین بازار برای سرمایه گذاری است که البته برخی چالش‌هایی در آن وجود دارد، افزود: بر اساس همین داده‌های آماری سکه در طول چهل سال گذشته، هشت هزار و ۵۰۰ برابر و دلار دو هزار و ۳۷ برابر شده است که در برابر افزایش قیمت ملک بسیار ناچیر هستند و در قبال این تورم، دلار بسیار معطوفانه پیش رفته است.
مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور ابراز کرد: اول اینکه تناسبی بین پس انداز مردم و خرید ملک وجود ندارد، دوم اینکه برای خرید ملک، تخصص خاصی نیاز است و سوم شیوه خرید ملک مورد نقد قرار است.
 

اسحقی به تجربیات این مجموعه در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ما در پروژه‌هایی مانند برج شفق، برج عتیق، مترو تبریز و…شرکت داشته‌ایم و همچنین در دوره کرونا بر اساس مسئولیت اجتماعی با همکاری با یک شرکت دانش بنیان دستگاه‌های محلول پاش، ماسک سه لایه جراحی و… تولید کردیم.
وی درباره صندوق راه اندازی شده در این مرکز برای خرید ملک اشاره کرده و به توانمندی اقتصادی قابل توجهی که این شهر دارد تاکید کرد و گفت: مجموعه ما، بازار پر سود ملک را بطور قانونی در اختیار عموم مردم قرار داده و امتیازی که این مجموعه برای متقاضیان فراهم کرده این است که فرد با حداقل ترین سرمایه خود حتی به مقدار یک میلیون و یا بیشتر می‌تواند سرمایه گذاری خود را شروع کند و از طرفی فرد هر موقع نیاز به فروش سهم داشته باشد، بصورت نقدشوندگی آماده خریداری هستیم. در این مجموعه همه مراحل، بصورت قانونی و اخذ قرارداد پیش می‌رود.
 

مدیر ارشد مرکز جامع تخصصی املاک ساردور با بیان اینکه مشخصات قانونی و مدارک ملکی کاملا مشخص و شفاف است، گفت: در این طرح ملک مثلا ۵ میلیاردی به ۲۰ نفر فروخته می‌شود و هرکدام به اندازه واریزی خودشان سهام‌دار آن ملک می‌شوند و مدارک قانونی هم به آنها تحویل می‌شود.
وی ادامه داد: این کار کاملا قانونی و شرعی است و اسناد آن کاملا شفاف است که سهم خریدار از سند اصلی مشخص می‌شود و سند آن داده می‌شود.
 

اسحقی در پایان گفت: اگر فروشنده سهم عجله‌ای برای نقدشوندگی نداشته باشد برای این سهم خریدار پیدا می‌شود و با توجه به رشد و افزایش قیمت ملک فروخته و سهم فرد داده می‌شود.
انتهای پیام/
با یک میلیون تومان هم می‌ توان صاحب ملک شد سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار