گرامیداشت روز پاسدار در آذربایجان شرقی

1402/11/24 - 17:42 - کد خبر: 108609 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار در آذربایجان شرقی گرامی داشته شد.

به گزارش نصر، امروز در مناطق مختلف آذربایجان شرقی، به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام، از پاسدران نمونه استان تجلیل شد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در مصلای اعظم تبریز، انتخابات را یکی از شاخص‌های نمایش قدرت کشور در عرصه سیاسی دانست.
سردار سنائی راد، انتخابات را نماد وحدت و همدلی خواند و تأکید کرد: هر رای مردم به مثابه یک موشک است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و تأکید رهبر معظم انقلاب برای افزایش مشارکت مردم، از همه بازیگران و افرادی که حوزه نفوذ دارند خواست با جهاد تبیین و ایثارگرانه به حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای کمک کنند.
وی با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه و مسموم کردن فضا در پی سردی فضای انتخابات است، امنیت و پیشرفت کشور و تشکیل مجلسی مقتدر را در گرو مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو دانست.
سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم با تأکید با اینکه گفتمان همه ما باید دوام و قوام انقلاب و ولایت باشد از مردم خواست در انتخابات مردان روز‌های سخت را که در شرایط بحرانی کنار فرمانده کل قوا هستند و در فراز و نشیب‌ها از راه حق و شهدا دفاع می‌کنند، انتخاب کنند.
در این مراسم از فرزاد بادپا که ۲۲ مرداد با فداکاری و اقدام به موقع و شجاعانه خود، توانست تروریستی را که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود، متوقف کند و به جمع پاسداران پیوسته است، تجلیل شد.
انتهای پیام/
گرامیداشت روز پاسدار در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار