استاندار آذربایجان شرقی:

ایثارگری ویژگی اصلی پاسداران است

1402/11/24 - 13:21 - کد خبر: 108592 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: ایثارگری و خدمت به مردم ویژگی های اصلی و برجسته پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا، با بیان اینکه سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست، یادآور شد: سپاهیان عزیز و پاسداران جان بر کف هر چه در چنته دارند برای خدمت به مردم به کار می بندند.
وی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در لباس خدمت به مردم در زمان دفاع مقدس به بهترین وجه به وظیفه‌ خود عمل کردند و به دلیل خدمات ارزنده پاسداران، مردم به سپاه علاقه دارند و باید توجه داشت که پاسداری بازنشستگی ندارد، چون سپاهی دغدغه مردم را دارد و همیشه ایثارگر است.
رحمتی با اشاره به اینکه پاسداران در جبهه تبیین و خدمات‌رسانی به مردم حضور دارند و تمام‌قد در میدان هستند، ادامه داد: خدمتگزاری به مردم کار دشوار و زینبی است که هزینه بالایی دارد و خدمت تدریجی است.
وی گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب توان رسانه‌ای و فضای مجازی خود را چندین برابر کرده و در قالب جنگ نرم و روانی علیه قشر جوان و نوجوان ما می‌تازد تا بلکه بین حکومت و مردم گسست ایجاد کند، اما در حکومت اسلامی مردم موضوعیت دارند و امامین انقلاب اثبات کرده‌اند حکومتی موفق است که مردمی باشد.
انقلاب بی بدیل در سایه ولایت مطلق فقیه داریم
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار، گفت: انقلاب بی بدیل در سایه ولایت مطلق فقیه داریم که همه در آن ملبس به لباس خدمت شده ایم و این جای قدردانی دارد.
سردار اصغر عباسقلی زاده اظهار کرد: به خاطر خدمتگزاری به خاندان اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) در این نظام مقدس و در لباس پاسداری خدا را شاکریم و امیدوارم با وحدت، همدلی و انسجام بتوانیم گام های تأثیرگذاری برای خدمت به مردم آذربایجان شرقی برداریم.
انتهای پیام/
ایثارگری ویژگی اصلی پاسداران است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار