شهردار تبریز:

نوار سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی تبریز ایجاد می‌شود

1398/10/10 - 14:46 - کد خبر: 10859 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با اشاره به توسعه فضای سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی گفت: نوار سبز در این اتوبان در دو لاین رفت و برگشت ایجاد می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه سه تبریز گفت: دیواره سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی در دو مسیر رفت و برگشت ایجاد می‌شود و تلاش می‌کنیم فضای سبز در این کنارگذر توسعه پیدا کند.
شهردار تبریز سپس در خصوص پروژه‌های فضای سبز و پارک‌های محله‌ای شهرداری منطقه سه افزود: توسعه پارک‌های محله‌ای در این منطقه به ویژه در محلات کم برخوردار از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و چهار پارک درحال احداث است.
او ادامه داد: از این چهار پارک محله‌ای، عملیات اجرایی پارک شهید تجلایی و نور به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می‌رسد. دو پارک دیگر نیز تا پایان سال در این منطقه افتتاح می‌شود.
شهین باهر ابراز کرد: با اینکه این پارک‌ها از نظر مساحت بزرگ نیستند ولی به دلیل اینکه در مناطق کم برخوردار واقع شده‌اند و در داخل محلات قرار دارند می‌توانند نقش مهمی داشته و به مردم محلات خدمات مختلف در این پارک‌ها ارائه شود.
او با تاکید بر اینکه در سال آینده توسعه فضای سبز تبریز در اولویت ما است، افزود: تمام جاهایی که امکان کاشت درخت در آن وجود دارد طی سال آینده درختکاری شده و فضای سبز آن گسترش می‌یابد.
شهردار تبریز به نقش توسعه فضای سبز در کاهش آلاینده‌های هوا اشاره داشت و گفت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز باعث کاهش آلودگی می‌شود و امیدواریم مردم نیز در جهت حفظ درختان و فضای سبز تلاش کنند.

انتهای پیام/
نوار سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی تبریز ایجاد می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار