پروژه های شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در دهه فجر سال 1402

1402/11/24 - 12:40 - کد خبر: 108587 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه های مخابراتی متعددی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، پروژه های مخابراتی بدین شرح است:

 

بهره برداری از پروژه های بخش آبش احمد کلیبر با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پروژه های مخابراتی بخش آبش احمد کلیبر به بهره برداری رسید.
با حضور امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار آبش احمد و جمعی از مدیران دولتی و مردم، پروژه های مخابراتی شامل ارتقاء تکنولوژی سایت های تپه آبش احمد، اسب دوانی قره قیه ، شیخلان علیا، اتوکندی، بالان و توسعه ارتباطات در روستاهای کلانتر و خوبیارلو ، افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
 

افتتاح ۲۳ پروژه مخابراتی شهرستان هوراند در دهه مبارک فجر با هزینه ای بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال
۲۳ پروژه مخابراتی در شهرستان هوراند به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار و روسای ادارات و سازمان ها و جمعی از مردم منطقه  ۲۳ پروژه مخابراتی شهرستان با هزینه ای بالغ ۱۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
ارتقاء تکنولوژی سایت های همراه اول گولان، کورل و لروم، نصب تجهیزات رادیویی و فیبر نوری در راستای افزایش ظرفیت سیستم های انتقال در روستاها و واگذاری اینترنت پر سرعت در روستاهای مردلو، وروجن سفلی، هلیلو ، تازه کند قطانلو ، کلی سفلی و کورل از جمله طرح های افتتاح شده بود.
 

افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان بستان آباد با هزینه ای بالغ بر۲۸۴ میلیارد ریال
پروژه ها و طرحهای مخابراتی شهرستان بستان آباد افتتاح گردید
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با حضور معاون شبکه مخابرات، امام جمعه، فرماندار و جمعی از روسای ادارات ، سازمان ها و مردم منطقه، تعداد ۲۷ پروژه مخابراتی، شامل توسعه ارتباطات روستایی، توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت ، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، توسعه ارتباطات سیار (همراه اول) و توسعه سیستم های تغذیه و نیرو با هزینه ای بالغ بر ۲۸۴ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
 
 
افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان ملکان همزمان با دهه مبارک فجر
همزمان با دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه مخابراتی شهرستان ملکان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور شهبازی مدیر مخابرات منطقه و مهندس یعقوبی فرماندار ، معاون عمرانی و بخشدار ملکان و جمعی از روسای ادارت و سازمان ها و مردم منطقه ، ۱۲ پروژه مخابراتی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مهندس شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان ملکان گفت: در جامعه امروزی ارتباطات نقش اساسی در آموزش ، تجارت ، دولت الکترونیک و … دارد و لازمه برخورداری از این فناوری اطلاعات ایجاد زیرساخت های لازم ارتباطی می باشد که به همین منظور گسترش و توسعه فیبر نوری همگام با تکنولوژی روز دنیا در شهرستان ملکان در حال اجرا می باشد .
مهندس یعقوبی فرماندار شهرستان در این مراسم از عملکرد مخابرات شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
نصب و راه اندازی سایت میدان معلم ملکان با تکنولوژی ۴G ، واگذاری اینترنت پرسرعت روستاهای اوچ بلاغ و سالار آباد ، داش بلاغ و نصرت آباد ، ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول در روستای دمیرچی و قربان کندی ، بهینه سازی شبکه انتقال از جمله پروژه های افتتاح شده در این مراسم بود.


افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان هریس
پروژه های مخابراتی شهرستان هریس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا گل دوست امام جمعه ، دکتر نعمتی فرماندار ، مهندس پایست معاون ارتباطات سیار مخابرات ، فرماندهی نیروی انتظامی ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات و سازمان ها، تعداد ۱۲ پروژه مخابراتی شهرستان هریس شامل توسعه و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت ، ایجاد امکان واگذاری اینترنت پر سرعت ، افزایش ظرفیت و پهنای باند شبکه انتقال و توسعه پوشش و ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول با هزینه ای بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 

بهره برداری از پروژه های مخابراتی شهرستان اسکو به مناسبت دهه مبارک فجر
به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های مخابراتی شهرستان اسکو به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور دکتر یکانی معاون منابع انسانی استانداری ، مهندس شهبازی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، دکتر فیروزی فرماندار و جمعی از مسولین ادارات و شورای شهر شهرستان ، ۲۷ پروژه مخابراتی شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۲۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در این مراسم مهندس شهبازی بر اهمیت و نقش ارتباطات در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: مخابرات استان سرمایه گذاری زیادی در ایجاد زیرساخت ها و بستر های ارتباطات مخابراتی برای توسعه و پیشرفت منطقه و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها انجام داده است.بطوریکه طول شبکه ارزشمند فیبر نوری که از امنیت بالایی برخوردار می باشد در استان به بیش از ۱۲۲۰۰ کیلومتر رسیده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : به منظور افزایش پوشش شبکه تلفن همراه اول در شهر جدید سهند سه سایت جدید تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.
فرماندار شهرستان اسکو در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب مخابرات در تجهیز و گسترش شبکه مخابراتی و توسعه فیبر نوری در شهرستان گفت : با تلاش مدیران مخابرات پروژه های خوبی در شهرستان اجرا گردیده و امیدوارم با گسترش فیبر نوری شاهد تحول در ارتباطات مخابراتی در شهرستان باشیم.
 

بهره برداری از ۹ پروژه مخابراتی شهرستان عجبشیر به مناسبت دهه مبارک فجر
به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۹ طرح و پروژه مخابراتی شهرستان عجبشیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور معاون ارتباطات سیار مخابرات استان ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و سازمان ها و مردم شهرستان عجبشیر ۹ پروژه مخابراتی شهرستان عجبشیر با هزینه ای بالغ بر ۱۲۳ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
ارتقاء تکنولوژی سایت بلوار شهدای عجبشیر به LET و ارتقاء سایت های روستای چهاربرود ، قبادلو ، ینگجه و رحمانلو به ۳G  و ۴G ، افزایش ظرفیت شبکه انتقال و نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه فیبر نوری از جمله طرح های افتتاح شده در این مراسم بود.
 

بهره برداری از پروژه های مخابراتی شهرستان هشترود در ایام دهه مبارک فجر
به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه های مخابراتی شهرستان هشترود به بهره برداری رسید.
با حضور معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات ، معاون فرماندار ، و جمعی از مسئولین و روسای ادارات و سازمان ها و نهادهای انقلابی ، ۱۸ پروزه مخابراتی با هزینه ای بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
توسعه ارتباطات در روستاهای قره بلاغ تپه ، گویجه قملاق ، گلی بلاغ و کلب کندی ، توسعه شبکه فیبر نوری در هشترود نصب و راه اندازی و توسعه تجهیزات تغذیه و نیروی مراکز و توسعه و ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول روستاهای کلب کندی ، گلی بولاغ و سعادتلو از جمله پروژه هایی بود که به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
 

افتتاح ۴۹ پروژه مخابراتی شهرستان کلیبر با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال
به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴۳ پروژه مخابراتی شهرستان کلیبر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری، امام جمعه و فرماندار شهرستان ، معاون شبکه مخابرات ،معاون فنی فرمانداری ، شهردار کلیبر و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها ، ۴۳ پروژه مخابراتی شهرستان کلیبر با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه  مبارک فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول تپه آبش احمد، اسب دوانی قره قیه ،شیخلان علیا ، بالان راتی کندی، ایلیوردی و گوار به ۴G ، واگذاری اینترنت در روستاهای کلانتر ، خوبیارلو ، خانه خسرو ، شکرعلی کندی، ساری بلاغ ، مهریق ، توسعه ارتباطات تلفن ثابت آبش احمد ، افزایش ظرفیت شبکه انتقال و تغذیه و نیرو از طرح ها و پروژه های افتتاح شده به مناسبت دهه مبارک فجر بود.
انتهای پیام/
پروژه های شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در دهه فجر سال 1402 نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار