رئیس جدید هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بناب معرفی شد

1402/11/24 - 09:11 - کد خبر: 108559 نسخه چاپی

نصر: مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت کوه نوردی شهرستان بناب یا حضور میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی استان ، سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و جمعی از کوه نوردان شهرستان بناب در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش نصر، میرعلی آقاسیدی با اشاره به فعالیت های ارزشمند انجام شده در مدیریت قبلی هیئت شهرستان بناب اظهار کرد:انتخاب مدیر اصلح و کارآمد نوید بخش حرکت اصولی و درست مجموعه در راستای اهداف عالی سازمانی است از این رو ضمن تشکر از زحمات مدیر پیشین هیئت بناب که با دلسوزی و درایت خود زمینه ساز فعالیت های مهم آموزشی و ارتقای سطح کوه نوردی این شهرستان شد از مدیر جدید هم انتظار داریم با رویکردی نوین در مسیر تکمیل طرح های گذشته و نیز توسعه ورزش کوه نوردی بناب فعالیت نماید.
رئیس هیئت کوه نوردی استان همچنین ضمن تشکر از حمایت های انجام یافته از سوی سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب افزود:حضور مدیران ورزشی و کاربلد در راس ادارات ورزش و جوانان یک غنیمت است و رئیس هیئت کوه نوردی بناب هم باید از این فرصت استفاده مطلوب کرده و با تشکیل یک جمع تخصصی و فنی برنامه های خود را در جهت توسعه زیرساخت های ورزش کوه نوردی این شهرستان تنظیم و با راهنمایی ها و همکاری اداره ورزش و جوانان بناب هر چه سریعتر به پیش ببرند .
سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب هم ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت های انجام یافته در زمان رضا محبعلی زده گفت:اقدامات شایان و ارزشمند وی مسیرگشای بسیاری از اهداف ورزشی این شهرستان در بخش کوه نوردی و صعودهای ورزشی بود و خرسندیم با انتخاب یک مدیر جوان دیگر در جهت پیشرفت این رشته ورزشی در این شهرستان گام های مهمی برداریم و در کنار پرورش ورزشکاران حرفه ایی با انتشار اخبار موفقیت های این رشته ورزشی باعث خوشحالی مردم ورزش دوست شهرستان بناب باشیم .
گفتنی است در این مراسم که عصر یکشنبه 22 بهمن برگزار شد از فعالیت های رضا محبعلی زاده تقدیر و بابک عباسیان بعنوان رئیس جدید هیئت کوه نوردی شهرستان بناب معرفی گردید . وی متولد 1359 و مربی راهنمای کوهستان است .
انتهای پیام/
رئیس جدید هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بناب معرفی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار