مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

افتتاح ۳۲۰ واحد مسکن محرومین در مناطق کم برخوردار آذربایجان شرقی

1402/11/23 - 13:13 - کد خبر: 108525 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۳۲۰ واحد مسکن محرومین در مناطق کم برخوردار با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی و بنیاد علوی در پنج شهرستان خداآفرین، ورزقان، هوراند، کلیبر و چاراویماق) با حضور مدیرکل کمیته امداد استان افتتاح شد.

به گزارش نصر، غلامعلی ملامهدی در آیین افتتاح این واحدهای مسکن محرومین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۳۲۰ واحد مسکن، ۱۴۵ واحد مربوط به شهرستان چاراویماق بوده و بقیه برای شهرستان‌های خداآفرین، کلیبر، ورزقان و هوراند می باشد.
وی افزود: مجموع مساحت این واحدهای مسکونی ۱۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان بلاعوض و ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه احداث و به بهره برداری رسید.
وی خاطر نشان کرد: هزینه احداث هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۵۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد و بنیاد علوی بنیاد مستضعفان بصورت بلاعوض پرداخت شده و ۲۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلا قرض الحسنه بانکی اعطا شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی از همراهی همه خیرین و نهادها به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی که در احداث مساکن همراه کمیته امداد بوده اند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/
افتتاح ۳۲۰ واحد مسکن محرومین در مناطق کم برخوردار آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار