مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی؛

واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی در تبریز تعطیل شد

1402/11/23 - 13:23 - کد خبر: 108522 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی و آب‌نبات در تبریز تعطیل و به پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پرونده این واحد متخلف از سوی بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود، افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی به پرونده واحد مذکور رسیدگی کرد.
وی اظهار کرد: شعبه با بررسی پرونده با توجه به نداشتن پروانه بهداشتی این واحد، اتهام تولید غیرمجاز را محرز و علاوه بر تعطیلی خط تولید آن، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
قاچاقچی انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق گفت: این کالاها از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده و پرونده رسیدگی به این قاچاق به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
حضرتی، با بیان اینکه ارزش این کالاها ۹۲۴ میلیون ریال است، ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق پس از رسیدگی به این پرونده، به علت ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز، و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال به میزان دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.
در ۹ ماه سال جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن دو هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
در این بازه زمانی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی، اصناف متخلف در واحدهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از دو هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی در تبریز تعطیل شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار