استاندار آذربایجان شرقی:

امروز جامعه به وظیفه تاریخی دانشگاهیان نیاز دارد

1402/11/22 - 13:47 - کد خبر: 108478 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با عنوان اینکه امروز جامعه به وظیفه تاریخی دانشگاهیان نیاز دارد بر نقش جامعه‌ دانشگاهی در تبیین و تحلیل انتخابات تاکید کرد. 

به گزارش نصر، رحمتی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه تبریز ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: آنچه که از دانشگاه تبریز انتظار داریم مطالبه‌گری و روحیه‌ آرمان گرایی است چرا که دانشگاهی که برای رسیدن به اهداف والا تلاش نکند یک دانشگاه متعالی نخواهد بود.
وی ادامه داد: دانشگاه تبریز به برکت دانشجو‌های کاردان، بصیر، نخبه و اعضای هیات علمی مجرب همواره در آرمان خواهی حرفی برای گفتن داشته و زمینه‌ لازم را برای تحقق جامعه‌ توسعه یافته فراهم می‌کند.
وی حضور در میدان و زمان‌شناسی را از ویژگی‌های بارز دانشگاهیان عنوان کرد و خطاب به دانشگاهیان دانشگاه تبریز گفت: امروز جامعه به وظیفه‌ تاریخی دانشگاهیان نیاز دارد و شما عزیزان باید موقعیت را تحلیل و وضعیت را به آحاد مردم تبیین کنید. 
رحمتی خاطرنشان کرد: بزرگترین کاری که امام خمینی (ره) به یادگار گذاشته است نقش و اراده‌ مردم بر هدایت جامعه است به طوری که هیچ دولتی را سراغ نداریم که در ۴۵ سال ۴۰ انتخابات را برگزار کند و ما اکنون در آستانه‌ امتحان بزرگی هستیم و چهلمین انتخابات ما نیز برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور خواهد بود.
انتهای پیام/
امروز جامعه به وظیفه تاریخی دانشگاهیان نیاز دارد

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار