وزیر راه و شهرسازی؛

اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌ های نیمه تمام است

1402/11/21 - 20:19 - کد خبر: 108470 نسخه چاپی

نصر: وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به دنبال حل مشکل پروژه‌های نیمه تمام است و در همین راستا رئیس جمهور شخصاً و به صورت روزانه روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری می‌کنند.

به گزارش نصر، مهرداد بذرپاش بعد از ظهر شنبه در آغاز عملیات اجرایی برق رسانی به شهرک عظیمیه و حل مشکل چندین ساله این بخش اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اولویت‌های دولت سیزدهم حل مشکلات چندین ساله مردم در مراکز پر جمعیت است.
وی با بیان اینکه مشکلات چندین ساله تعاونی‌ها ازکارهای عقب مانده‌ای است که دولت به دنبال حل آن است، تاکید کرد: اصلی ترین مشکلات این دست از تعاونی‌ها نبود زیرساخت لازم است.
وزیر راه و شهرسازی ساخت مسکن برای جوانان را دغدغه دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: دولت از همه ظرفیت‌ها و همچنین کمک بانک‌ها برای حل مشکل مسکن در کشور استفاده خواهد کرد.
وی بیان کرد: دولت به دنبال حل مشکل پروژه‌های نیمه تمام است و در همین راستا رئیس جمهور شخصاً و به صورت روزانه روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری می‌کنند.
بذرپاش با اشاره به حل مشکل چندین ساله شهرک عظیمیه در قزوین تصریح کرد: با حل مشکل منابع و آغاز انتقال آب و برق به این شهرک گام کوچکی برای رفع مشکلات این منطقه برداشته شده و گام به گام باید برای رفع دیگر مشکلات حرکت کرد.
وی در پایان صدور پروانه ساخت و ساز برای مردم را خواستار شد و یادآور شد: رونق ساخت و ساز در این منطقه به حل مشکلات مسکن در شهر قزوین کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/
اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌ های نیمه تمام است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار