در پردیس سینمایی لاله پارک اکران شد:

انیمیشن پاندای کونگ فوکار به زبان ترکی 

1402/11/21 - 18:57 - کد خبر: 108467 نسخه چاپی

نصر: در آستانه روز جهانی زبان مادری، آیین رونمایی از انیمیشن «پاندا کونگ فوکار و اژدها دویونچوسی» برای اولین بار به زبان ترکی آذری در پردیس سینمایی لاله پارک برگزار شد.

 به گزارش نصر، علی سهرابی، رئیس انجمن انیمیشن استان ضمن تشکر از پردیس سینمایی لاله پارک و شخص آقای هاشمی، روابط عمومی این بخش به تشریح برنامه‌های آتی انجمن پرداخت:  بعد از اکران این انیمیشن کار جدیدی کلید خواهد خورد. همواره دغدغه من این بود که دست به تولید بزنیم. در نتیجه نوید این را می‌دهم که «افسانه اوخای» که از افسانه‌های فولکلور آذربایجان است، سال جدید جهت تولید کلید خواهد خورد. همچنین تاسیس دپارتمان گیم و بازی‌های موبایل در جهت بیان همین افسانه‌ها در پلتفرم بازی از دیگر برنامه‌های آتی انجمن ماست. بحث مباحث فرهنگی و اقتصادی، من را وارد این وادی کرد. جمال‌زاده تلاش کرده بود در قالب کلمات ارزش زبان مادری را بیان و سطح آن را ارتقا دهد و من هم با آگاهی به ارزش این حوزه، در این زمینه تلاش می‌کنم. 
وی از حمایت ها در این زمینه گفت: بسیار شنیده‌ایم که همه می‌گویند حمایت نیست اما من آن را رد می‌کنم چرا که در تهران با شخص وزیر و معاونش صحبت کردم و از جانب آنها بسیار تشویق شدم و روحیه گرفتم. به نظرم تنها اصلی که برای آغاز یک کار لازم است، انگیزه برای ادامه دادن است.
محمد ملکی اصل، مدیر دوبلاژ این انیمیشن گفت: با کمک‌های نازیلا باباپور، از گویندگان سورن قرار است انیمیشن رنگو را به ترکی دوبله کنیم. 
این کار پنج سال پیش دوبله شد. امروز امیدواریم این کار باعث شود که جوانان، دوبله را به عنوان یک صنعت بپذیرند و برای اینکه این راه را انتخاب کنند، انگیزه بگیرند.
گفتنی است، محمد ملکی اصل موفق شد در بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره تئاتر فجر امسال، افتخار آفرینی کرده و در بخش معرفی برگزیدگان نمایش‌های تلویزیونی موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی برای موسیقی نمایش تلویزیونی «رگ» شد.
این گزارش حاکی است، اکران انیمیشن «پاندا کونگ فوکار و اژدها دویونچیسی» با دوبله به زبان ترکی با حضور عوامل این کار عصر جمعه ۲۰ بهمن ماه در پردیس سینمایی لاله پارک اتفاق افتاد. مجموعه پردیس سینمایی لاله پارک با همکاری روابط عمومی آقای هاشمی و مدیر دوبلاژ محمد ملکی اصل برای اولین بار اکران انیمیشن با دوبله ترکی در شهر تبریز را رقم زدند.
انتهای پیام/
انیمیشن پاندای کونگ فوکار به زبان ترکی  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار