رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی؛

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تبریز اعلام شد

1402/11/21 - 17:10 - کد خبر: 108461 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از تمهیدات ترافیکی 22 بهمن ماه در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، فریدون قنبرزاده اظهار کرد: مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهر تبریز همزمان با سراسر کشور از میادین و مسیرهای تعیین شده آغاز به میدان نماز منتهی خواهدشد.
وی افزود: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان تبریز جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم، تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی به شرح ذیل را اجرا خواهد کرد.
قنبرزاده با اشاره به زمان اجرای مراسم در روز یکشنبه 22 بهمن ماه و ممنوعیت و محدودیت توقف وسایل نقلیه در این روز اظهار داشت: پارک وسایل نقلیه از ساعت 24 امشب در میدان نماز و مسیرهای پل قاری به سمت دانشسرا،تقاطع فلسطین به سمت میدان نماز،چای کنار راسته کوچه به سمت میدان نماز،سه راهی فردوسی به سمت جمهوری ،تقاطع شریعتی امام به سمت میدان نماز و میدان ساعت به سمت شهداء ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه محل تجمع و سخنرانی این مراسم میدان نماز خواهد بود، افزود: در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۶ صبح از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی از جمله میدان قونقا به سمت چهارراه شریعتی،میدان دانشسرا به میدان نماز،میدان ساعت به سمت میدان شهدا و کلیه مسیرهای فرعی منتهی به میدان نماز جلوگیری خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با ماموران پلیس راهور تاکید کرد:مجموعه پلیس استان در این روز در کنار مردم ولایی و همیشه در صحنه بوده و در راستای تامین نظم و امنیت این مراسم باشکوه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
انتهای پیام/
تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تبریز اعلام شد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار