خبر/

شلیک مستقیم به سر پسر جوان جلوی چشمان پدر و مادرش / قاتل مسلح در تبریز اعدام شد + جزییات

1402/11/21 - 14:05 - کد خبر: 108437 نسخه چاپی

نصر: مرد تبریزی که در آبان ماه سال 1398، پسر جوانی را در خیابان انقلاب تبریز شبانه با یورش به منزلشان با کلت کمری به قتل رسانده و متواری شده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم و حکم وی در زندان مرکزی تبریز به اجرا درآمد.    

به گزارش نصر، آبان ماه سال 1398 بود که خبر قتل پسری جوان در خیابان انقلاب تبریز در منزل شخصی اش مقابل چشمان وحشت زده پدر و مادرش با اسلحه کلت کمری ، خبرساز شد. پسری که شبانه و در حالی که در خواب عمیق بود، فردی با اسلحه کلت کمری بالای سرش حاضر می شود و قبل از این که وی فرصت بیدار شدن پیدا کند، با شلیک چند گلوله خلاصش می کند و پا به فرار می گذارد.

پدر مقتول وقتی مقابل بازپرس پرونده می نشیند این گونه بازپرس را در جریان آنچه که بر سر خانواده اش آمده بود قرار می دهد: 
حدود ساعت 2:30 دقیقه شب بود، همه در خواب بودیم که به یکباره صدای افتادن کسی در حیاط خانه را شنیدیم؛ دو نفر بودند. وارد پذیرایی شده و بالای سر تنها پسرم که مقابل بخاری در خواب بود رفتند. یکی از آنان با اسلحه تهدیدمان کرد که هیچ حرکتی انجام ندهیم؛ و نفر دوم نیز دو گلوله به پسرم شلیک کرد.
بعد از گذشت یک سال از ارتکاب جنایت، یعنی در آبان ماه سال 1399 متهم در حالی که در یکی از شهرستان های اطراف تبریز مخفی شده بود، با دستور بازپرس ویژه قتل تبریز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر می شود.
بعد از دستگیری متهم و اعتراف وی به قتل پسر جوان، راز این جنایت در نزد پلیس آشکار و مشخص می شود دلیل این اقدام هولناک وجود کینه بوده است.
متهم رو به بازپرس می گوید: بعد از تهیه 2 اسلحه با همراهی 2 تن از دوستانم عازم محل جنایت شدیم؛ از دیوار بالا رفته و وارد منزلشان شدیم و با شلیک 2 گلوله وی را در حالی که مقابل بخاری در خواب عمیق بود به قتل رسانده و از محل متواری شدیم.
اجرای حکم قصاص
پرونده متهم جوان با صدور کیفرخواست از شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز به دادگاه کیفری یک استان ارسال و جلسه رسیدگی به اتهام وی در دادگاه مذکور برگزار می شود که اولیای دم مقتول در همان جلسه، قصاص نفس متهم را از دادگاه خواستار می شوند.
گزارش رکنا حاکی است، قضات دادگاه با توجه به محتویات پرونده و اعتراف متهم به قتل مرد جوان و نیز درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، حکم به قصاص نفس متهم صادر می کنند که حکم مذکور در زندان مرکزی تبریز به اجرا درمی آید.
انتهای پیام/
شلیک مستقیم به سر پسر جوان جلوی چشمان پدر و مادرش / قاتل مسلح در تبریز اعدام شد + جزییات پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار