خبر/

پسر جوان پدر و مادرش را کشت اما بخشیده شد/ سومین قتل مسلحانه مرد تبریزی پس از آزادی از زندان + جزییات

1402/11/21 - 14:05 - کد خبر: 108431 نسخه چاپی

نصر: مردی سابقه دار که پیش از این نیز پدر و مادر خود را به قتل رسانده بود؛ مر جوان را در تبریز را نیز به قتل رساند.

به گزارش نصر، شب هنگام بود که تلفن همراه مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز به صدا در می آید و وی خبر پیدا شدن جسد خونین مردی را در یکی از خیابان های تبریز دریافت می کند؛ با دریافت این خبر، وی بلافاصله به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تبریز به محل حادثه عزیمت می نمایند تا ضمن بررسی دقیق جسد، رمز و راز این قتل هولناک را نیز کشف نمایند.
بازپرس درحالی به محل قتل می رسد که مرد جوان سرش بر روی فرمان خودرواش قرار گرفته و غرق در خون خود شده بود؛ همچنین آثار گلوله که از پشت به وی شلیک شده بود، بر روی سر مقتول مشهود بود.
با بررسی های اولیه مشخص شد قاتل با استفاده از اسلحه از پشت سر به مقتول شلیک کرده است.
بنابراین بازپرس سریع دستور آغاز تحقیقات وسیع برای پیدا شدن متهم را صادر و بعد از دستگیری مشخص شد متهم با انگیزه سرقت، مرد جوان را به قتل رسانده بود.
این گزارش حاکی است جلسه رسیدگی به اتهام این جوان که پیش از این نیز قتل پدر و مادر خود را در پرونده اش داشت و با رضایت اولیای دم مقتولان از قصاص رهایی یافته بود؛ در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان برگزار و با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، قضات دادگاه مذکور رای به قصاص نفس متهم صادر کردند.
انتهای پیام/
پسر جوان پدر و مادرش را کشت اما بخشیده شد/ سومین قتل مسلحانه مرد تبریزی پس از آزادی از زندان + جزییات پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار