خبر/

«همه، خواب بودیم» بروی صحنه می‌آید

1402/11/21 - 08:10 - کد خبر: 108426 نسخه چاپی

نصر: نمایش همه خواب بودیم از ۲۵ بهمن ماه در تماشاخانه مهر  تبریز بروی صحنه می‌آید‌.

به گزارش نصر، این نمایش به نویسندگی توحید معصومی و کارگردانی میثم حبیبی از ۲۵ بهمن به مدت محدود و هر روز در دو سانس ساعت ۱۷ و ۱۹ در تماشاخانه مهر تبریز بروی صحنه خواهد رفت.
نمایش «همه خواب بودیم» که از استان آذربایجان شرقی در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۱۴۰۲ حضور یافته بود و در بخش هویت ملی مفتخر به حائز نامزد برترین اثر نیز بود‌.
 در این نمایش علی مجیدپور، سمانه زمانی،محمد امین مینویی،یاشار اسکندری و رقیه زارعیون ایفای نقش خواهند کرد.
در متن این نمایشنامه: پیش از آنکه یک شخصیتی مبدّل به قهرمان ملّت گردد و نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب راه حق شود، به پس و پیش نام‌اش عناوین فرزندی، همسری، پدری و یا پدر بزرگی مزین شده است؛ این مراتب در زندگی آن شخصیت الگوی بارز تحکیم بنیان خانواده‌ است. بنابراین پریشانی، نگرانی و وحشت از فقدان همچین انسانی، نه تنها خانواده، بلکه ملّت‌ها را مستأصل می‌کند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛
مجری طرح: گروه تئاتر نامیرا - طراح صحنه: سمیرا حقی -ساخت دکور : ابراهیم برجلو، جلیل یوسفی -انتخاب و ساخت موسیقی: محمد ملکی اصل -کارشناس مالتی‌مدیا: سعید حمیدی شفیق - میکس و مسترینگ: محمد فتح‌آبادی -طراح پوستر و بروشور: امید مجیدپور(استودیو منظر) -طراح نور: حسین نادری، کوروش صفایی، علی منافی -دستیاران کارگردان: سمیرا حقی، رقیه علیپور- طراح لباس: فاطمه مرادی و ترنم مجیدپور- مدیران صحنه: پریسا حقی، جلیل یوسفی- روابط عمومی و مشاور رسانه : فرشید ولی‌زاده - منشی صحنه و عکاس: ریحانه رضایی _منشی صحنه: سمیرا بنابی باقری.
گفتنی است، این نمایش در تماشاخانه مهر تبریز واقع در چهارراه شریعتی جنب پردیس سینمایی قدس تبریز به روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان برای تهیه بلیط می‌توانند از عصر روز یکشنبه ۲۲ بهمن با مراجعه به سایت Www.gishehtheater.ir برای خرید بلیت اقدام نمایند.
انتهای پیام/
«همه، خواب بودیم» بروی صحنه می‌آید فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار