فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز:

نیروی هوایی همواره در خدمت انقلاب بوده است

1402/11/20 - 18:36 - کد خبر: 108419 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز گفت: نیروی هوایی همواره در خدمت انقلاب بوده است و امیدواریم نیروی پیشران هوایی در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، جایگاه پرافتخار خود را همواره حفظ کند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تبریز، اظهار کرد: ۱۹ بهمن ماه مجموعه‌ی نیروی هوایی با امام(ره) بیعت کرد در حالی که هنوز تکلیف انقلاب اسلامی مشخص نشده و ساختار حکومت، طاغوتی بود، و هنوز مشخص نبود که نتیجه‌ی ایستادگی مردم و پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود. 
وی ادامه داد: این بیعت منجر شد تا ابهت طاغوت و امید واهی آن‌ها از ارتش ایران از بین برود، این حرکت نیروی هوایی با آگاهی و زمان‌ شناسی انجام شد.
وی افزود: این حرکت تاریخی نیروی هوایی شتاب‌دهنده انقلاب شدو پیامدهای متعددی داشت به طوری که منجر به ایجاد امید در داخل کشور شد و در خارج از کشور نیز دشمنان را عصبی کرد.
وی گفت: بینش، شریعت، احکام و آرمان‌های ما در ارتش بر مبنای آیات قرآن و شریعت اسلام است.
وی عنوان کرد: ما سربازان انقلاب یاد گرفته‌ایم که فی سبیله الله و در راه خدا جهاد کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم.
وی ادامه داد: اگر توجه انسان صرفا به مادیات دنیوی و منافع شخصی خود باشد، جنگی مانند جنگ احد در زمان پیامبر(ص)که عبرتی برای تمام مسلمانان جهان است، آغاز می‌شود از این رو ما همواره مطیع محض رهبری انقلاب هستیم.
رضا یوسفی بیان کرد: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای برگرداندن منافع خود، توطئه‌های مختلفی را چیدند، اولین اقدام دشمنان انحلال ارتش و نیروهای آن بود تا دست ملت نوپا پس از انقلاب را خالی گذارند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایجاد کودتاها علیه انقلاب از دیگر اقدامات دشمن بود که در این زمینه نیز تیرشان به سنگ خورد، آن‌ها برای تجزیه‌طلبی در نقاط مختلف کشور حرکت کردند تا قدرت ایران را تضعیف کنند، از روز اول تا امروز برای ما تحریم گذاشته‌اند با هشت سال جنگ تحمیلی سعی در گرفتن انرژی ملت ایران کردند که تمام نقشه‌های آن‌ها با مدیریت و رهبری امام خمینی (ره) با شکست مواجه شد.
او اظهار کرد: نیروی هوایی همواره بالندگی خود را در خودباوری جهادی نیروهای هوایی خود می‌داند، نیروی هوایی کشور در هشت سال دفاع مقدس کنار مردم بوده است.
وی افزود: در حوزه خودکفایی، داشتن نیروی انسانی متعهد، کاربلد و با عزت نفس بزرگترین سرمایه‌ ماست. ما توانستیم جنگنده‌های پروازی را با تجهیزات ۱۰۰ رصد ایرانی بسازیم و در تعمیر پرنده‌های موجود و اورهال و تعمیر و ساخت پهباد و قطعه‌سازی نیز از جایگاه ویژه‌ای در دنیا برخورداریم.
انتهای پیام/
نیروی هوایی همواره در خدمت انقلاب بوده است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار